خبرگزاری کار ایران

از ۷ تا ۲۳ تیرماه؛

«ر و ت ا ت ک ی د بر عکس» را در خانه کوچک نمایش ملاقات کنید

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۴۲۵

این نمایش داستان پادشاهی را روایت می‌کند که خواب بعدازظهرش آشفته شده و پس از مشورت با وزیرش تصمیم می‌گیرد به نام اجرای عدالت چشم کسی را از کاسه درآورد تا حال بهتری پیدا کند.

نمایش دانشجویی دیکتاتور - ر و ت ا ت ک ی د بر عکس – به کارگردانی بهنود بهلولی از هفتم تا بیست و دوم تیرماه در خانه کوچک نمایش روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگارایلنا، ‌ در خلاصه داستان این نمایش آمده است: پادشاهی که خواب بعدازظهرش آشفته شده ضمن مشورت با وزیرش به این نتیجه می‌رسد که باید به نام اجرای عدالت چشم کسی را از کاسه درآورد تا حالش بهتر شود و خوابش آرام گیرد. او در پی مورد مناسبی برای درآوردن چشم از پیرزنی، سقط فروشی، آهنگری و میرشکاری بازجویی می‌کند و دست آخر به این نتیجه می‌رسد که باید چشم هنرمند بارگاه را از کاسه درآورد تا عدالت همایونی شاه جاوید اجرا شود. در این تئاتر شاهد مشارکت تماشاچیان در جریان پیش برد قصه هستیم و بازی گران آماده‌اند با هر حرکتی از سوی تماشاچیان بازی مناسبی را به صورت بداهه به اجرا درآورند.

محمد محقق منتظری، حسین سپهرنژاد، فرزین فولادپنجه، سیاوش حیدری و حمید هاشمی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

از دیگر عوامل اجرایی این نمایش می‌توان به کارگردان(بهنود بهلولی) و مدیرتولید(سعید نیکورزم) اشاره کرد.
نمایش " دیکتاتور " هفتم تا بیست و دوم تیرماه در «خانه‌ی کوچک نمایش» واقع در تقاطع خیابان‌های انقلاب و فلسطین روی صحنه می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز