خبرگزاری کار ایران

اعضای هیات مدیره کانون ملی منتقدان تئا‌تر انتخاب شدند

کد خبر : ۱۸۶۰۴۱

مهدی نصیری، سعید محبی، رضا آشفته، بابک فرجی و سیدجواد روشن به عنوان هیات مدیره و عرفان پهلوانی به عنوان بازرس کانون ملی منتقدان تئا‌تر ایران انتخاب شدند.

دهمین انتخابات هیات مدیره و بازرس کانون ملی منتقدان تئا‌تر ایران روز گذشته(۲۲تیر ماه) با حضور اکثریت اعضاء در تالار مشاهیر مجموعه تئا‌تر شهر تهران برگزار شد و اعضای این کانون هیات مدیره و بازرس را برای دو سال دیگر انتخاب کردند.

به گزارش ایلنا؛ در جلسه مجمع عمومی و انتخابات کانون که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد، پس از رای گیری «مهدی نصیری» با ۲۸ رای، «سعید محبی» با ۲۴ رای، «رضا آشفته» با ۲۳ رای، «بابک فرجی» با ۲۲ رای و «سید جواد روشن» با ۲۱ رای به عنوان هیات مدیره و «عرفان پهلوانی» به عنوان بازرس کانون ملی منتقدان تئا‌تر ایران انتخاب شدند. همچنین «محمد حسین ناصر بخت» و «علی جعفری» به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره و «مصطفی محمودی» به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

بدین ترتیب و در نخستین جلسه هیات مدیره که پس از مجمع عمومی برگزار شد، مهدی نصیری برای دو سال دیگر و تا سال ۹۵ به عنوان رئیس کانون ملی منتقدان تئا‌تر انتخاب شد و رضا آشفته نایب رئیس، سعید محبی مسئول امور مالی، بابک فرجی مسئول روابط عمومی و سید جواد روشن منشی هیات مدیره کانون ملی منتقدان تئا‌تر ایران شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز