خبرگزاری کار ایران

نمایش «دل سگ» دو اجرایی شد

کد خبر : ۱۸۸۳۳۲

نمایش «دل سگ» که این روز‌ها به کارگردانی محمد یعقوبی در سالن استاد ناظر‌زاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است، دوم و سوم مرداد با دو اجرا روی صحنه می‌رود.

نمایش «دل سگ» که این روز‌ها به نویسندگی و کارگردانی محمد یعقوبی در سالن استاد ناظر‌زاده کرمانی این مجموعه روی صحنه است، با توجه به استقبال بسیار خوب مخاطبان در روزهای پنجشنبه دوم مرداد و جمعه سوم مرداد در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱ به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایلنا؛ یعقوبی که این اثر را بر اساس رمان «دل سگ» نوشته بولگاکف - نویسنده روسی - به نگارش درآورده است در این نمایش، به داستان پروفسوری اشاره دارد که می‌خواهد سگی را به انسان تبدیل کند.

در این نمایش که تا اواسط مرداد در سالن استاد ناظرزاده کرمانی روی صحنه می‌رود، حبیب رضایی، اشکان جنابی، آوا شریفی، نوید محمدزاده، آیدا کیخایی، سهیل قنادان، حامد پورزارع، نیلوفر وهاب‌زادگان به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین «منوچهر شجاع؛ طراح صحنه»، «باران کوثری؛ طراح لباس»، «فرشاد فزونی؛ آهنگساز»، «ماریا حاجی‌ها؛ طراح گریم»، «آرمان کوچکی؛ طراح گرافیک»، «محمد قدس؛ مدیر تهیه و تولید»، «ر‌ها جهانشاهی و محمد قدس؛ دستیاران کارگردان»، «سامان پورسلیمانی و داوود ونداده؛ مدیران صحنه» و «مصطفی قاهری، نوشین جعفری و آیلین کیخایی؛ عکاس» این نمایش هستند.

علاقمندان به خرید اینترنتی نمایش‌های تماشاخانه ایرانشهر می‌توانند با مراجعه به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www. tamashakhaneh. ir نسبت به خرید اینترنتی بلیط‌های نمایش‌ها اقدام و یا با شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵ و ۸۸۸۱۴۱۱۶ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز