خبرگزاری کار ایران

با استقبال هنرمندان؛

جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان به دور دهم رسید

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۲۶۵

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از تشکیل ستاد دائمی جشنواره سراسری تئاتر مهر با حضور شهردار کاشان خبر داد.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از تشکیل ستاد دائمی جشنواره سراسری تئا‌تر مهر با حضور شهردار کاشان خبر داد.

مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ در کاشان با اعلام این مطلب، تشکیل دبیرخانه دائمی، تخصصی، کاربردی و عملیاتی در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان را از جمله مصوبات این ستاد عنوان کرد.

وی، ضمن تاکید بر استقبال بسیار خوب شهروندان و هنرمندان کاشانی و کشوری از این جشنواره اظهار داشت: خوشبختانه جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان دو رقمی شد و توانست امسال عنوان دهمین جشنواره را در کارنامه خود ثبت کند.

به گفته وی، طبق توافق شهردار با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تبلیغات رسانه‌ای این جشنواره جهت اطلاع رسانی به عموم شرکت کنندگان و هنرمندان به صورت سراسری پخش خواهد شد.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، همچنین از تهیه فراخوان جشنواره در قالب بروشور و پوس‌تر و توزیع آن در سطح کشوری خبر داد.

نادعلی، زمان برگزاری دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان را از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم(۱۳ تا ۲۱ مهر ماه) در سالن‌ها و مراکز همایش این شهرستان ذکر کرد.

وی گفت: در برگزاری این جشنواره شاهد برنامه‌های متنوع و جذاب فیلم از هنرمندان کاشانی نیز خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز