خبرگزاری کار ایران

نمایش «ایران استرالیا» و «آسید کاظم» روی صحنه می‌رود

کد خبر : ۱۹۱۰۹۹

نمایش ایران استرالیا به سرپرستی سجاد افشاریان برای یک ماه و نمایش آسیدکاظم برای دو هفته هرشب در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌رود.

نمایش «ایران استرالیا» به سرپرستی سجاد افشاریان هر شب ساعت ۲۰به مدت یک ماه و نمایش «آسید کاظم» به کارگردانی سارا داروفروش به مدت دو هفته هرشب ساعت ۳۰/۱۹ از یکشنبه ۱۲ مرداد در فرهنگ سرای ارسباران روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا؛ نمایش ایران استرالیا شادی‌های دسته جمعی مردم را در بستر اتفاقات بازی ایران – استرالیا به تصویر می‌کشد و نمایش آسید کاظم داستان مردی لوطی منش است که صاحب قهوه‌خانه‌ای است و قتل آدمی را به گردن می‌گیرد و…

داستان نمایشنامه ایران – استرالیا برگرفته از ایده جمعی از نویسندگان نظیر فرزانه حافظی، سجاد تابش، مهتاب ثروتی، آبان حجت، آرام نکیسا، صالح علوی‌زاده، جواد خورشا است که در کارگاه» ازایده تا اجرا «دانشگاه هنر فعالیت داشتند.

همچنین سجاد افشاریان تاکنون نمایش‌هایی نظیر ننه دلاور بیرون پشت در گروتسکی برتبار‌شناسی دروغ و تنهایی را کارگردانی کرده است و این بار نمایش ایران استرالیا را با ۲۸ بازیگر در تالار هنر فرهنگ سرای ارسباران روی صحنه می‌برد.

علاقمندان جهت خرید اینترنتی بلیط نمایش می‌توانند به سایت www. tiwall. com مراجعه نمایند یا به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالا‌تر از پل سیدخندان خ جلفا مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز