خبرگزاری کار ایران

جدول اجراها اعلام شد؛

حسین پاکدل آغازگر نمایش‌نامه خوانی‌های برج میلاد

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۷۶۰

نمایش‌نامه‌های پروژه دانشگاهی انفعال حاصل کارگاه نمایش‌نامه نویسی نغمه ثمینی هستند که چندی پیش برای دانشجویان ادبیات نمایشی دانشکده هنرهای زیبا برگزار شده بود.

برنامه «هفت شب نمایش‌نامه‌خوانی» از روز دوشنبه ۲۰ مرداد ماه با اجرای اثری از حسین پاکدل در برج میلاد آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی این برنامه، در این هفته که از ۲۰ تا ۲۶ مرداد برگزار می‌شود، هفت نمایش‌نامه‌نویس در کنار هفت گروه جوان دانشجو، آثار خود را در برج میلاد روخوانی می‌کنند.

در اولین برنامه که روز دوشنبه ۲۰ مرداد برگزار می‌شود، حسین پاکدل نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان تئاتر نمایش‌نامه تازه‌اش را با نام «یک صبح ناگهان» می‌خواند.

روز دوم نیز به روخوانی نمایش‌نامه «۳۰ سال بعد» نوشته آرش عباسی اختصاص دارد. در این روز علاوه بر عباسی، یک گروه جوان دیگر نیز نمایش‌نامه «دخی‌ها» نوشته و کار رضا شاهبداغی را به صورت گروهی روخوانی می‌کنند. این برنامه روز سه شنبه ۲۱ مرداد ماه برگزار می‌شود.

جلسات نمایش‌نامه‌خوانی با روخوانی نمایش‌نامه «صدای زخم» نوشته محمد چرم‌شیر ادامه پیدا می‌کند. این برنامه نیز روز چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه برگزار می‌شود.
روز چهارم نیز به اجرای نمایش‌نامه «خواب ماهی‌ها» نوشته محمد امیر یاراحمدی اختصاص دارد. این نمایش‌نامه روز پنجشنبه ۲۳ مرداد ماه روخوانی می‌شود.

«زری بانو» نام نمایش‌نامه‌ای است نوشته حمیدرضا آذرنگ که روز جمعه ۲۴ مرداد ماه نمایش‌نامه‌خوانی خواهد شد.
دو روز پایانی این هفته به اجرای نمایش‌نامه‌هایی از حمید امجد و علیرضا نادری اختصاص خواهد داشت.

حمید امجد نمایش‌نامه «سه خواهر و دیگران» را روز شنبه ۲۵ مرداد ماه روخوانی می‌کند و علیرضا نادری نیز در روز پایانی این " هفته، نمایش‌نامه «رازِ ق " ِ فا " س " در بَرزَ " خ " را به عنوان آخرین اجرا، روخوانی خواهد کرد که این برنامه روز یکشنبه ۲۶ مرداد
ماه برپا خواهد شد.

همزمان با این نمایش نامه نویسان، ۷ گروه جوان از پروژه دانشگاهی «کارناوال انفعال» نیز آثار خود را به صورت گروهی نمایش نامه خوانی می کنند. به طوریکه در هر برنامه، یک نمایش نامه نویس حرفه ای در کنار یک گروه دانشجویی نمایش نامه خوانی دارد.

اولین نمایش‌نامه‌ای که از گروه دانشجویی روخوانی می‌شود،(Radiogy) نوشته آریا باغستانی است که روز ۲۰ مرداد روخوانی می شود.

در ادامه، نمایش‌نامه «فراموشی» نوشته یاسمن طاهری خسروشاهی روز ۲۱ مرداد نمایش‌نامه خوانی می‌شود.

در سومین روز برنامه که در تاریخ ۲۲ مرداد برگزار می‌شود، نمایش نامه «ما آویخته ها» نوشته شقایق شاهرودی روخوانی می‌شود.

همزمان با چهارمین روز برنامه نیز نمایش نامه «خرید، مهمونی، ورزش، رستوران» نوشته مینا صیادی روز ۲۳ مرداد روخوانی می شود. برنامه با روخوانی نمایش نامه «نوبل» نوشته رومینا نظامی روز ۲۴ مرداد نمایش‌نامه خوانی خواهد شد.

«تابو» و «دنیا یک تیغ ماهی است که ما به آن وصل شده‌ایم» عنوان دو اثر به نویسندگی پریسا کیومرثی و فاطمه محمودی است که روز ۲۵ مرداد روخوانی می‌شوند.

در اخرین روز برنامه نیز نمایش‌نامه های «پیله تا پی له» و «وصیت» دو اثری هستند که توسط سها آردم و نیما نادری نوشته شده‌اند و در روز ۲۶ مرداد نمایش‌نامه خوانی خواهند شد.

نمایش‌نامه‌های پروژه دانشگاهی انفعال حاصل کارگاه نمایش‌نامه نویسی نغمه ثمینی هستند که چندی پیش برای دانشجویان ادبیات نمایشی دانشکده هنرهای زیبا برگزار شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز