خبرگزاری کار ایران

باران کوثری در گفتگو با ایلنا؛

متبلایان به سرطان را با تماشای نمایش حمایت کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۰۴۰

«شادی حقیقی، آرام و بی‌صداست» به کارگردانی بهرام ریحانی روز شنبه - ۱۸ مرداد - ساعت ۱۹ برای حمایت از مبتلایان به بیماری سرطان در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

باران کوثری در آستانه اجرای نمایش «شادی حقیقی، ‌ آرام و بی‌صداست» از مردم دعوت کرد روز شنبه - ۱۸ مرداد - برای حمایت از گروه نمایش و بیماران مبتلا به سرطان در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر حضور یابند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، باران کوثری که قرار است روز شنبه در اجرایی به کارگردانی بهرام ریحانی در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برود در ارتباط با این همکاری گفت: وقتی بهرام ریحانی به عنوان یکی از معدود پانتومیم‌کاران کشور برای حضور در گروه و چنین اجرایی دعوت کند در هر شرایطی قطعا قبول می‌کنم. فکر می‌کنم حضور ما در این نمایش اصلا کمک به او محسوب نمی‌شود بلکه ریحانی به عنوان یک هنرمند وظیفه شناس تصمیم گرفته از موقعیتی که در آن قرار دارد برای اطلاع رسانی در خصوص یک مسئله مهم استفاده کند.

این بازیگر همچنین به عمل جراحی هفته گذشته بهرام ریحانی اشاره کرد و ادامه داد: ریحانی تا حدی برای حضور در تمرین‌ها جدی بود که بلافاصله پس از جراحی کار را آغاز کردیم و روحیه او همه ما را تحت تاثیر قرار داد. این هنرمند به‌رغم دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان قصد دارد با اجرای نمایش «شادی حقیقی، آرام و بی صداست» به دیگر افرادی که با این بیماری مبارزه می‌کنند روحیه دهد. ما هم در کنارش قرار گرفتیم تا بتواند برنامه خود را به اجرا بگذارد.

کوثری ضمن دعوت از مخاطبان برای دیدن این نمایش در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر خاطرنشان کرد: بخشی از دیالوگ نویسی نمایش‌نامه مورد نظر ریحانی توسط علیرضا نادری عزیز صورت گرفته و لحظه‌های اثرگذاری را خلق می‌کند. امیدوارم تماشاگران و علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی گروه را تنها نگذارند و با حضور خود در تئاترشهر به بیماران روحیه دهند.

نمایش «شادی حقیقی، آرام و بی‌صداست» به کارگردانی و ایفای نقش بهرام ریحانی روز شنبه ۱۸ مرداد ساعت ۱۹ در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.

باران کوثری آرزو افشار و کامبیز بنان از دیگر هنرمندانی هستند که ریحانی را در این اجرا یاری می‌کنند.

علاقه‌مندان به تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند از طریق سایت‌های فروش بلیت اینترنتی تئاتر اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز