خبرگزاری کار ایران

«شایعات» نیل سایمون در نیاوران خوانده می‌شود

کد خبر : ۱۹۵۵۶۶

نمایشنامه خوانی «شایعات» به کارگردانی بهادر آذری در نخستین روز شهریور در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌‌‌‌‌شود.

نمایشنامه «شایعات» نوشته نیل سایمون به کارگردانی بهادر آذری، شنبه یکم شهریور ۱۳۹۳ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران خوانش می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ بهادر آذری در بیان خلاصه داستان این نمایشنامه می‌گوید: موضوع این نمایشنامه درباره یک مهمانی است که به مناسبت دهمین سالگرد ازدواج یک زوج به نام های «چارلی» و «مایرا» ترتیب داده شده است. در این مهمانی «چارلی» و «مایرا» حضور ندارند. در ادامه نمایش معلوم می شود که «چارلی» تیر خورده است. چهار زوجی که مهمان این جشن هستند در پی یافتن علت تیر خوردن «چارلی» هستند.

این کارگردان جوان با اشاره به علت انتخاب نمایشنامه‌ای از نیل سایمون، ادامه می دهد: این اجرای ما کاری خیریه است و به رسم فعالیت‌های خیریه به سراغ متنی طنز رفتیم. برای این امر نیز اثری از سایمون را انتخاب کردیم که طنز موقعیتی و متنی جذاب دارد.

ترجمه نمایشنامه «شایعات» را بهروز محمودی ‌بختیاری و مینا رضاپور انجام داده. در این نمایشنامه خوانی روح الله جعفری مشاور کارگردان است و نقش‌خوان‌ها به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: رضا بهرامی، سارالله یاری، تینو صالحی، مهتاب کرکوندی، احسان کرمی، آذین رئوف، عباس جمشیدی، یلدا عباسی و سالار دریامج.

در این اجرا پیمان جوانمرد نوازندگی ملودیکا را برعهده دارد و ستاره رامهرمزی صحنه خوان است.

دیگر عوامل این نمایش هم عبارتند از: میلاد مجرد طراح پوستر، نیوشا ضرابی و محمد تاجیک همراهان اجرا، و حانیه زاهد عکاس.

قرار است تمام عواید این اجرا به موسسه خیریه خانه‌ای برای آینده تعلق گیرد.

نمایشنامه‌خوانی «شایعات» ۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۰ اجرا می‌شود. بلیت‌های این اجرا ۱۰ هزار تومانی است و علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت علاوه بر مراجعه به سایت تیوال و رزرو تلفنی، به گیشه فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز