خبرگزاری کار ایران

«دو پای آویزان» در تالار حافظ به صحنه می‌رود؛

حضور نگار جواهریان در نمایش جدید ابراهیم پشت‌کوهی

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۰۲۱

«وقتی ما برگردیم، دو پای آویزان مانده است» باز تولید ابراهیم پشت‌کوهی از نمایشی است کهسال ۸۷ اجرا شد و به عنوان اثر برگزیده جشنواره هجدهم تئاتر فجر، توجه منتقدان و هنرمندان را به خود جلب کرد.

نگار جواهریان بازیگر سینما و تئاتر درنمایش جدید ابراهیم پشت کوهی با عنوان «دو پای آویزان» ایفای نقش می‌کند.

به گزارش ایلنا، نمایش «وقتی ما برگردیم، دو پای آویزان مانده است» به نویسندگی، کارگردانی و طراحی ابراهیم پشت‌کوهی و با بازی نگار جواهریان ماه آبان و آذر در تالار حافظ اجرا می‌شود.

خسروشهراز، نادر فلاح، خسرو احمدی، عصمت رضاپور، محمد سایبانی و هادی اسکندری دیگر بازیگران این نمایش هستند.

«وقتی ما برگردیم، دو پای آویزان مانده است» باز تولید ابراهیم پشت‌کوهی از نمایشی است که با همین نام(معروف به «دو پای آویزان») در سال ۸۷ اجرا شد و به عنوان اثر برگزیده جشنواره هجدهم تئاتر فجر، توجه منتقدان و هنرمندان را به خود جلب کرد.
این نمایش که در کلیت و ماهیت همان اجرای سال ۸۷ است، یک فضای ابزود دارد و تنهایی انسان مدرن را نشان می‌دهد.

هرچند رویدادهای نمایش در یکی از روستاهای جنوب ایران رخ می‌دهد اما سوژه نمایش به گونه‌ای است که قابل بسط به تمام جهان است.

درشکل اجرایی نمایش یک فضای کلاژگونه‌ دارد که متشکل از سبک مینی مال، رئالیسم جادویی است و شعر نقش مهمی در این فضا سازی دارد.

دیگر عوامل نمایش که تاکنون حضورشان در اجرا قطعی شده، عبارتند از بهرنگ عباسپور به عنوان آهنگساز در کنار رضا کولغانی و حسین اصیلی(خوانندگان) که گروه موسیقی را تشکیل می‌دهند.

الهام شعبانی به عنوان طراح لباس، عسل امین و سیما کهنمویی به عنوان دستیاران کارگردان و علی جواهریان به عنوان مدیر صحنه، مهدی آشنا و احسان کار به عنوان عکاسان در این اجرا حضور دارند. فروغ سجادی مدیر روابط عمومی نمایش و امیر قالیچی مسئول تبلیغات فضای مجازی در این اجرا هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز