خبرگزاری کار ایران

از شانزده شهریور؛

«جهش بزرگ» به صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۲۷۱

داستان این نمایش پیرامون خانواده‌ای است که یکی از افراد آن بر خلاف نظام تعریف شده، اقدام به تصمیم گیری می‌کند و همه چیز بهم می‌ریزد.

نمایش «جهش بزرگ» به نویسندگی و کارگردانی «راحله تعبدی» از شانزدهم شهریور به صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، این نمایش به نویسندگی، کارگردانی و اجراگری «راحله تعبدی» در تالار «دید» موسسه فرهنگی و هنری ارغنون به صحنه خواهد رفت.

نمایش «جهش بزرگ» نوعی اجرای متادرام محسوب می‌شود که از ایده اولیه یک طراحی رقص الهام گرفته شده است و طی پروسه تمرین و طراحی به سمت درام گذر داشته است و حاصل آن درامی است که در «جهش بزرگ» شاهد آن خواهیم بود.
خط اصلی داستان این نمایش پیرامون خانواده‌ای است که یکی از افراد آن بر خلاف نظام تعریف شده، اقدام به تصمیم گیری می‌کند و همه چیز بهم می‌ریزد.

در این نمایش شهاب آگاهی در سمت مدیر اجرایی، امیر قالیچی و حنیف سلطانی روابط عمومی و مریم قهرمانی به عنوان عکاس گروه اجرایی این نمایش را همراهی می‌کنند.

شایان ذکر است نمایش «جهش بزرگ»، به نویسندگی، کارگردانی و اجراگری «راحله تعبدی» از شانزدهم شهریور ۹۳، به مدت زمان ۴۵ دقیقه، در تالار «دید» موسسه فرهنگی و هنری ارغنون به آدرس خیابان ایرانشهر، خیابان سپندف کوچه خوارزمی، پلاک ۲، پذیرای حضور علاقه مندان به تئاتر است.

شماره تلفن ۰۹۳۷۴۹۹۱۴۷۹ جهت رزو بلیت در خدمت علاقه‌مندان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز