خبرگزاری کار ایران

خون جدید در رگ‌های مجموعه تئاتری پایتخت؛

تالار محراب فعال می‌شود / پارکینگ اختصاصی با ظرفیت ۱۵۰ خودرو

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۹۳۱

با حضور شورای سیاست‌گذاری و مدیریت جدید تالار محراب فعالیت‌های مجموعه وارد مرحله تازه شده و این گروه تجهیز سالن‌ها را به سرعت آغاز کرده است.

مهرداد کوروش‌نیا از برنامه‌های شورای سیاست‌گذاری و مدیریت جدید تالار محراب برای رونق این مجموعه شناخته شده تئاتر پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر هنری تالار محراب با بیان اینکه برنامه‌های زیادی برای بازگشت تالار محراب به حلقه سالن‌های فعال تئاتر پایتخت مطرح است؛ اظهار داشت: خوشبختانه مدیرکل ارشاد استان تهران و معاون ایشان توجه ویژه‌ای به فعال شدن تالار محراب داشتند که موجب پیشرفت سریعتر امور شد. بنابر پی‌گیری‌هایی که صورت گرفت؛ سالن کوچک تجهیز و صندلی‌های قدیمی تعویض شد. همچنین در حال راه‌اندازی اینترنت پرسرعت و وبسایت برای برقراری ارتباط موثر با مخاطبان هستیم تا امکان خرید اینترنتی بلیت اجراها برای علاقه‌مندان فراهم شود.

این نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان به راه‌اندازی یک کافی شاپ در تالار محراب اشاره کرد و ادامه داد: برای رفاه حال مخاطبان قراردادی امضا شده که طی آن یک پارکینگ پنج طبقه با ظرفیت ۱۵۰ خودرو در اختیار محراب قرار می‌گیرد تا تماشاگران آسوده‌تر به دیدن نمایش‌ها بنشینند.

کوروش نیا در انتها درباره برنامه‌های مورد نظر شورای سیاست‌گذاری برای هویت بخشی به سالن‌های تالار محراب گفت: براساس گفتگوهای صورت گرفته قرار شد، سالن بزرگ با ظرفیت ۲۶۰ صندلی به اجرای نمایش‌های حرفه‌ای اختصاص یابد و سالن کوچک مجموعه را به اجرای آثار جوانان مانند دانشجویان و گروه‌هایی تعلق می‌گیرد که به اجرای نمایش‌های تجربی علاقه‌مند هستند.

ابراهیم گله‌دارزاده، شهرام کرمی، مهرداد کوروش‌نیا، حسین عاطفی و علیرضا استادی اعضای شورای سیاست‌گذاری این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

تالار محراب یکی از مجموعه‌های شناخته شده تئاتر تهران است که به دلیل فاصله اندک با مجموعه‌ تئاترشهر به عنوان قلب تئاتر از ظرفیت‌‌های بالایی برای ایفای نقش جدی‌تر در میان سالن‌های نمایشی برخوردار است. گفته‌های کوروش‌نیا نشان می‌دهد پس از مدت‌ها قرار است شاهد رونق اجرای آثار نمایشی در این مجموعه فرهنگی - هنری باشیم؛ اتفاقی شاید جزو معدود رخدادهای مثبت تئاتر در سال ۹۳ محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز