خبرگزاری کار ایران

چهارمین دوره‌ی کارگاه نمایش‌نامه‌نویسی بنیاد اکبر رادی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۷۱۶

چهارمین دوره‌ی کارگاه نمایش‌نامه‌نویسی بنیاد اکبر رادی در روزهای چهار‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۲۷،۲۶، ۲۸ شهریور ماه ۹۳ برگزار‌ می‌شود.

بعد از برگزاری سه دوره کارگاه نمایش‌نامه‌نویسی بنیاد اکبر رادی در شهریور، آذر و دی ماه سال ۹۲، این بنیاد با هم‌کاری موسسه‌ی فرهنگی هنری افرامانا، چهارمین دوره‌ی کارگاه نمایش‌نامه‌نویسی خود را در چهار رشته با حضور دکتر عطاالله کوپال و بهزاد صدیقی برگزار‌می‌کند.

به گزارش ایلنا، این کارگاه‌ها با هدف آموزش موضوعات جدید نمایش‌نامه‌نویسی به هنر‌جویان و علاقه‌مندان نمایش‌نامه‌نویسی تهران و دیگر شهرهای ایران در هشت جلسه‌ی سه‌روزه در رشته‌های آشنایی با ژانر نمایش‌نامه‌نویسی خوش‌ساخت، آشنایی با ژانر نمایش‌نامه‌نویسی ملودرام، آشنایی با ژانر نمایش‌نامه‌نویسی تک‌پرده‌ای و شگرد‌های آفرینش ایماژ هنری در ادبیات داستانی و نمایشی برگزار‌می‌شود.

در این کارگاه‌ها؛ عطا‌الله کوپال و بهزاد صدیقی این موضوعات را به هنرجویان آموزش می‌دهند.

چهارمین دوره‌ی کارگاه نمایش‌نامه‌نویسی بنیاد اکبر رادی در روزهای چهار‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۲۷،۲۶، ۲۸ شهریور ماه ۹۳ به مدت سه روز برگزار‌ می‌شود و هنرجویانی که با موفقیت این دوره را به پایان برسانند، گواهی‌نامه‌ی رسمی پایان دوره را دریافت می‌کنند.

۵۰ درصد از هزینه‌های برگزاری این کارگاه‌ها از محل موقوفه‌ی بنیاد اکبر رادی و تأمین شده است که هنرجویان متقاضی شرکت در این کارگاه ها فقط ۵۰ در صد از شهریه‌ی خود را پرداخت‌می‌کنند.

علاقه‌مندان به آموزش نمایش‌نامه‌نویسی برای ثبت‌نام در این کارگاه‌ها می‌توانند با شماره تلفن‌های ۲۲۲۶۳۲۹۶ و ۰۹۳۰۴۲۰۰۶۶۴ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز