خبرگزاری کار ایران

داوران بخش پوستر جشنواره تئاتر کودک همدان معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۹۷۹

کیانوش غریب‌پور، جواد آتش‌باری و پارسو‌آ باشی آثار این بخش که برای نخستین بار توسط ستاد اجرایی جشنواره طراحی شده را برعهده خواهند داشت.

هیئت داوران بخش پوستر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان معرفی شد.

به گزارش ایلنا، کیانوش غریب‌پور، جواد آتش‌باری و پارسو‌آ باشی آثار این بخش که برای نخستین بار توسط ستاد اجرایی جشنواره طراحی شده را برعهده خواهند داشت.

بخش پوستر توسط امیر اسمی، طراح و گرافیست شناخته شده تئاتر مدیریت می‌شود.

۲۵ شهریور ماه به عنوان آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه اعلام شده و داوری طرح‌های دریافتی در تاریخ ۲۷/۶ / ۹۳ انجام می‌شود.

همچنین نمایشگاه پوسترهای طراحی شده برای این دوره از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان هم‌زمان با آغاز این رویداد فرهنگی از ۱۵ مهرماه و در جریان برگزاری جشنواره در استان همدان برپا می‌شود.

طبق این خبر، دبیرخانه و ستاد اجرایی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان جوایز نفرات برگزیده را به شرح زیر اعلام کرد:

نفر اول؛ تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ ۱۲میلیون ریال جایزه نقدی
نفر دوم؛ لوح سپاس جشنواره بیست و یکم به همراه ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی
نفر سوم؛ لوح سپاس جشنواره بیست و یکم به همراه ۸ میلیون ریان جایزه نقدی

بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان همدان به دبیری پیام دهکردی از ۱۵ مهر ماه مصادف با روز جهانی کودک آغاز و تا ۲۱ مهر ماه هم زمان با عید سعید غدیرخم ادامه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نحوه برگزاری جشنواره و بخش‌های گوناگون این رویداد به سایت اینترنتی ایران تئاتر مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز