خبرگزاری کار ایران

«ریچارد سوم» به خانه آقای بازیگر می‌رود

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۱۵۶

«ریچارد سوم» به کارگردانی آیدا آب‌پرور از ۳۰ شهریورماه ساعت ۲۰ اجرای خود را با افتتاح سالن نام آوران تئاتر ایران واقع در خانه موزه انتظامی آغاز خواهد کرد.

نمایش «ریچارد سوم» به کارگاردانی آیدا آب پرور و نویسندگی و بازی مهران رنجبر اجرای خود را از ۳۰ شهریور ماه در تالار نام آوران تئاتر ایران در خانه موزه انتظامی آغاز می کند.

به گزارش ایلنا، «ریچارد سوم» کاری از گروه تئاتر «ما دوتا» به سرپرستی مهران رنجبر و محصول موسسه فرهنگی - هنری اندیشه ماهان به سرپرستی امیر دژاکام است که اجرای خود را از ۳۰ شهریور ماه در تالار نام آوران تئاتر ایران آغاز خواهد کرد.

این اثر نمایشی اجرایی فانتزی بر مبنای شکل و فرمی گروتسک است که روایتی نو را از دیدگاه یک اسب(اسب ریچارد) مطرح می‌کند. رنجبر این نمایشنامه را با اقتباس از «ریچارد سوم» ویلیام شکسپیر به رشته تحریر درآورده است.

«ریچارد سوم» به کارگردانی آیدا آب‌پرور از ۳۰ شهریورماه ساعت ۲۰ اجرای خود را با افتتاح سالن نام آوران تئاتر ایران واقع در خانه موزه انتظامی آغاز خواهد کرد. مسعود آب‌پرور نیز به عنوان مشاور در این اثر کارگردان و گروه را همراهی می‌کند.

امکان خرید بلیت این نمایش از روز یکشنبه ۱۶ شهریورماه در سایت تیوال آغاز شده است.

خانه موزه انتظامی در بولوار اندرزگو(قیطریه)، شرق به غرب، بعد از بولوار کاوه، خیابان احمدی واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز