خبرگزاری کار ایران

رحمت امینی:

شهرداری‌های تمام شهرها موظف به حمایت از تئاتر هستند

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۱۶۴

با تمام حمایت‌هایی که شهرداری از تئاتر دارد باید در این راستا قدم‌های بیشتری بردارد.

رحمت امینی، بازخوان بخش صحنه‌ای سومین جشنواره «تئاترشهر»، از از حضور گسترده قشر جوان در کنار صاحب نامان هنر تئاتر در این رویداد فرهنگی و هنری خبر داد.

به گزارش ایلنا، رحمت امینی در ارزیابی مجموعه آثار رسیده به جشنواره گفت: در هیات انتخاب توجه به حضور جوان‌ها در این دوره جشنواره بیشتر بود به گونه‌ای که برخی هنرمندان حرفه‌ای به نفع جوان‌ها کنار گذاشته شدند.

کارگردان «یک بزرگداشت باشکوه» نگرش گروه‌های تازه کار را در این جشنواره مثبت ارزیابی کرد و افزود: موضوعات و ساختار متنوعی در بین آثار دیده می‌شد. حال و هوای جوان‌گرایی در نمایش‌ها شوق آور بود.

وی با تاکید بر این که هنرمندان جوان در کنار فعالیت نگارشی باید مطالعات خود را قوی و بیشتر کنند، اظهار داشت: ایده و طرح‌ها خوب بودند ولی انتظار متون عمیق‌تری را باید از این قشر تازه نفس داشت.

مدیر مرکزهنرهای نمایشی حوزه هنری، برگزاری جشنواره تئاترشهر را لازم و ضروری دانست و اضافه کرد: با تمام حمایت‌هایی که شهرداری از تئاتر دارد باید در این راستا قدم‌های بیشتری بردارد. از وظایف مهم شهرداری هر شهری حمایت از تئاتر آن شهر است.

سومین جشنواره تئاتر شهر ۱۰ مهرماه ۱۳۹۳ به دبیری شهرام کرمی در مراکز فرهنگی و هنری شهر تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز