خبرگزاری کار ایران

برپایی خیریه به نفع کودکان محروم؛

بهاره رهنما: معرفی حقوق کودک وظیفه چهره‌های مشهور است

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۱۴۸

وقتی توسط انجمن حمایت از کودکان دعوت شدم دیدم این انجمن فعالیتی بسیار جامع دارد و با دیگر انجمن‌ها در ارتباط است؛ در همین راستا دوره‌های تئاتر و کلاس‌های آموزشی برای بچه‌ها برگزار کردیم.

کارگاه نمایش باران با همکاری گروه اجرایی نمایش «البته» اجرای خیریه ویژه کودکان بی‌سرپرست برگزار کرد و تمام عواید حاصل از فروش بلیت این نمایش در جهت حمایت از دانش آموزان بی‌بضاعت اهدا شد.

به گزارش ایلنا، بهاره رهنما که در این مراسم حضور داشت تئاتر را بهترین اتفاق دنیا برای احساس همدلی دانست و گفت: «شاید بهترین بهانه برای شکل دادن به یک حرکت انسان دوستانه تماشای اثری نمایشی باشد تا پس از مشارکت در این جریان آرزو کنیم هرگز رنگ و عطر لبخند از زندگی هیچ ایرانی حذف نشود.»

وی تاکید کرد: اگر خواستار رشد فرهنگ در جامعه‌ هستیم باید این اقدام را از سطوح کودک و نوجوان آغاز کنیم. بنابراین وقتی از سوی انجمن حمایت کودکان برای همکاری‌های بیشتر دعوت شدم دیدم این انجمن فعالیتی بسیار جامع دارد و با دیگر انجمن‌ها در ارتباط است و در همین راستا دوره‌های تئاتر و کلاس‌های آموزشی برای بچه‌ها برگزار کردیم.

کارگردان نمایش «دورهمی زنان شکسپیر» در ادامه متذکر شد: خیریه‌هایی که در ایران فعالیت می‌کنند بسیار پویا هستند و خوشبختانه مردم ما در طبقات مالی مختلف به یاری این خیریه‌ها آمده‌اند.

رهنما شناساندن حقوق کودکان را یکی از وظایف مهم چهره‌های معروف و سرشناس در هر جامعه‌ای دانست و یادآور شد: در هر کشوری چهره‌های هنری و ورزشی فعالیت‌های بشر دوستانه‌ای را برای حمایت از حقوق کودکان انجام می‌دهد، البته در ایران تمرکز اصلی حقوق کودکان بر عهده دولت و دیگر ارگان‌های شناخته‌ شده است. خوشحالم که کارگاه نمایش باران و یک گروه تئاتری جوان اجرایشان را به نفع خیریه روی صحنه می‌برند و امیدوارم این عمل در بین همه هنرمندان تئاتر ما تسری پیدا کند.

نمایش «البته» به همت کارگاه نمایش باران با حمایت از خرید مایحتاج تحصیلی دانش آموزان بی‌سرپرست در آستانه سال تحصیلی جدید با حضور بهاره رهنما و آناهیتا غنی‌زاده در کارگاه نمایش باران روی صحنه رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز