خبرگزاری کار ایران

آتیلا پسیانی با «گنگ خواب دیده» در ایرانشهر

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۲۸۷

نمایش گنگ خواب دیده به نویسندگی و کارگردانی آتیلا پسیانی؛ از ۶ مهرماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

نمایش " گنگ خواب دیده " پیشتر در کشورهای فرانسه، آلمان، اسکاتلند، انگلستان، آمریکا، تایوان و ژاپن اجرا شده و در تهران نیز اجرا داشته است. مراسم افتتاح این نمایش ۴ مهرماه در تماشاخانه ایرانشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ آتیلا پسیانی(سرپرست گروه تئاتر بازی) قصد دارد «گنگ خواب دیده» را که یکی از معروف‌ترین آثارش در حوزه نمایشی است؛ همزمان با اجرای نمایش " کسی نیست که همه داستان‌ها را به یاد آورد " به کارگردانی رضا حداد در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا کند.

" گنگ خواب دیده " به نویسندگی، طراحی و کارگردانی آتیلا پسیانی، دراماتورژی محمد چرمشیر و نقش‌آفرینی فاطمه نقوی و ستاره پسیانی از ۶ مهرماه هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۸:۳۰ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.

پسیانی همچنین اوایل مهرماه برای برگزاری یک کارگاه تئاتری راهی کشور استونی می‌شود. این کارگاه به دعوت کمپانی «رام» از ۵ تا ۱۶ مهرماه برگزار می‌شود و پسیانی طی آن مبحثی را به عنوان انرژی‌های محبوس و رها شده را با بازیگران استونی کار می‌کند.

تماشاخانه ایرانشهر روز چهارشنبه ۲ مهرماه همزمان با شب شهادت حضرت امام محمد تقی(ع) تعطیل خواهد بود.

علاقه‌مندان برای خرید اینترنتی بلیت این نمایش می‌توانند به سامانه الکترونیکی تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www. tamashakhaneh. ir مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵ و ۸۸۸۱۴۱۲۵ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز