خبرگزاری کار ایران

دو دیدار مدیرکل هنرهای نمایشی؛

طاهری به عیادت داوود رشیدی رفت

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۸۲۹

روز گذشته حسین طاهری به همراه عباس جوانمرد، محمدرضا خاکی، حسین‌علی طباطبایی و سیداشرف طباطبایی به منزل داوود رشیدی رفته و جویای احوال وی شدند.

مدیرکل هنرهای نمایشی به همراه عباس جوانمرد، دکتر خاکی و دکتر طباطبایی از داوود رشیدی عیادت کردند.

به گزارش ایلنا، روز گذشته حسین طاهری به همراه عباس جوانمرد، محمدرضا خاکی، حسین‌علی طباطبایی و سیداشرف طباطبایی به منزل داوود رشیدی رفته و جویای احوال وی شدند. در این دیدار صمیمانه حسین طاهری از رشیدی به عنوان یکی از بزرگان و پایه‌گذاران تئاتر نوین ایران یاد و اظهار امیدواری کرد که با بهبود نسبی وی، شاهد آثار ارزشمند او بر صحنه‌ها‌ی تئاتر باشیم.

در ادامه جوانمرد، خاکی و طباطبایی به ذکر خاطراتی از رشیدی پرداخته و برای ایشان آرزوی سلامتی کردند.

در پایان نیز داوود رشیدی ضمن تشکر و قدردانی از این ملاقات، بیان کرد که دلتنگ صحنه‌های تئاتر بوده و امیدوار است که دوباره با کارگردانی یک نمایش به صحنه باز گردد.

گفتنی است در این دیدار صمیمانه احترام ‌السادات برومند همسر رشیدی نیز حضور داشت.

مدیرکل هنرهای نمایشی همچنین روز گذشته از ستاد جشنواره بین‌المللی تئاترفجر دیدار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی هنرهای نمایشی، روز گذشته حسین طاهری از ستاد جشنواره بین‌المللی تئاترفجر دیدار کرد. در این دیدار اردشیر صالح پور دبیر این دوره از جشنواره به معرفی بخش‌های مختلف ستاد پرداخت و از اقدامات انجام شده این ستاد برای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن این جشنواره توضیح داد. طاهری نیز ضمن اظهار رضایت از نظم ایجاد شده در این ستاد و ابراز خشنودی از استقبال خوب جوانان از جشنواره بیان کرد: " باید تمام نیروی خود را برای برگزاری مناسب و منظم جشنواره تئاتر فجر صرف کنیم زیرا این جشنواره بیان‌گر فعالیت‌های سالانه تمامی اهالی تئاتر است. وی ادامه داد: " باید تلاش کنیم تا جشنواره هم‌ شأن نامش برگزار شود. "

در پایان صالحپور نیز با اشاره به استقبال هنرمندان جوان از بخش " تجربه‌های نو " اظهار امیدواری کرد که جشنواره سی و سوم نقطه درخشانی برای معرفی جوانان هنرمند به تئاتر حرفه‌ای کشور باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز