خبرگزاری کار ایران

«لباس‌ها» کار مشترک ایران و لهستان در نیاوران

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۵۹۰

نمایش لباس‌ها؛ زندگی متفاوت دو زن لهستانی و ایرانی را روایت می‌کند و کارگردان درنظر دارد با مطرح کردن این موضوع قدرت و مقاومت زن ایرانی را درمقابل مشکلاتش به نمایش بگذارد.

«لباس‌ها» نمایش مشترک هنرمندان ایران و لهستان با حمایت بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران و با همکاری سفارت لهستان در تهران روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا؛ نمایش «لباس‌ها» به کارگردانی امیلیا بتلیوسکا از لهستان و با بازی آنا ماگالسکا می‌لچارچک(لهستان) و زهرا مهدی معقولی(ایران) برای نخستین بار، به مدت دو روز در فرهنگسرای نیاوران تهران اجرا می‌شود.

نویسنده بخش لهستانی این نمایش هلموت کایزار نمایشنامه‌نویس و کارگردان مشهور لهستانی است و علی افضل نویسنده بخش فارسی نمایش است.

این نمایش زندگی متفاوت دو زن لهستانی و ایرانی را روایت می‌کند و کارگردان درنظر دارد تا با مطرح کردن این موضوع قدرت و مقاومت زن ایرانی را با وجود تمامی مشکلات ظاهری زندگی در مقابل آزادی‌های بی‌اندازه زن اروپایی و ناتوانی وی در مقابل مشکلاتش به نمایش بگذارد.

نمایش لباس‌ها که با حمایت بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران و با همکاری سفارت لهستان برگزار می‌شود؛ روزهای ۱۳ و ۱۴ مهر ساعت ۱۸ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

علاقمندان برای تهیه بلیط این نمایش می‌توانند به گیشه فرهنگسرای نیاوران مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۲۲۸۰۳۶۳۱ تماس حاصل فرمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز