خبرگزاری کار ایران

برنامه‌ اجراهای سومین روز جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۴۲۹

اجرای آثار صحنه‌ای و خیابانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از صبح امروز آغاز شده و تا عصر ادامه دارد.

امروز در سومین روز از جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، نمایش خیابانی " زرافه " به کارگردانی اولاندا لیانسو و دنیل کارراس از کشور اسپانیا ساعت ۱۱ و ۱۶:۳۰ از مقابل مجتمع آوینی به سمت پارک مردم اجرا خواهد شد.

به گزارش ایلنا، امروز ۱۰ نمایش در بخش‌های مختلف و یک کارگاه آموزشی در جشنواره برگزار خواهد شد.

مجتمع بوعلی سینا در سالن اصلی در دو سانس ۱۰:۳۰، ۱۶و ۱۸ و در پلاتو در سانس‌های ۱۰:۳۰، ۱۶و ۱۸ به ترتیب میزبان اجرای نمایش " رویای کاغذی " به نویسندگی و کارگردانی رضا فقیهی از ملایر و " دختر کدوتنبل " به کارگردانی مهدی اقبالی خواهد بود.

" دوست من گولاخوف " به نویسندگی و کارگردانی مزدک مهیمنی از همدان ساعت ۱۰:۳۰، ۱۶و ۱۸ در سالن اصلی مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی و " تیک تاک " به کارگردانی محن پورقاسمی در سانس های ۱۰:۳۰، ۱۶ و ۱۸ در پلاتو تئاتر شهر بر روی صحنه خواهند رفت.

" کی از همه زیباتره "(ویژه خردسالان) به کارگردانی زهرا مریدی ساعت ۹:۳۰، ۱۰:۳۰ و ۱۱:۳۰ در آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و " میارجلی "(تئاتر دانش‌آموزی) با مربیگری نصیر ملازهی و کارگردانی مسعود در دور از سرباز ساعت ۱۰:۳۰ و ۱۶ در کانون مهدیه اجرا خواهند شد.

نمایش " به کفشات نگاه کن " به نویسندگی منوچهر اکبرلو و کارگردانی حمیدرضا حاجی ملاحسینی از تهران نیز در سانس ۱۰:۳۰، ۱۶و ۱۸ در تالار فجر بر روی صحنه خواهد رفت.

در بخش نمایش‌های خیابانی هم " وقتی که زال کوچک بود " به کارگردانی حامد ترابی از همدان ساعت ۱۱ و " زال نامه " به کارگردانی فریبا دلیری ساعت ۱۷ در محوطه تالار فجر اجرا خواهد شد.

نمایش " دلقک‌ها " به کارگردانی امیر حسین شفیعی هم ساعت ۱۷ در محوطه مجتمع شهید آوینی اجرا خواهد شد.

علاوه بر این نمایش ها، کارگاه آموزشی " سایه خیال "(مصور کردن حرکت و ژست) با تدریس ژان لوک پنسو ساعت ۹ تا ۱۵:۳۰ در پلاتو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز