خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش:

۱۷۵ میلیون ریال به گروه‌های دانش‌آموزی جشنواره تئا‌تر کودک اهدا شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۳۷۲

وزارت آموزش و پرورش برای ۵ گروه نمایشی شرکت‌کننده در بخش دانش‌آموزی جشنواره تئا‌تر کودک همدان ۱۷۵ میلیون ریال هدیه اختصاص داد.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در آیین برگزاری اختتامیه بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوانان اظهار کرد: اهمیت هنرهای نمایشی در وزارت آموزش و پرورش به عنوان یک ابزار مهم تربیتی شناخته شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، مهدی علی‌اکبرزاده افزود: وزارت آموزش و پرورش به مدت ۳۲ سال در زمینه هنرهای نمایشی جشنواره‌هایی در حوزه دانش‌آموزی برگزار می‌کند و داوران این جشنواره‌‌ همان داوران جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان هستند.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: امسال این دوره از جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان برای نخستین بار ۵ گروه برگزیده جشنواره‌های دانش‌آموزی نمایش اجرا کردند و این مایه افتخار وزارت آموزش و پرورش است.

علی‌اکبرزاده بیان کرد: آموزش و پرورش خانواده بزرگی است و برای تقویت تئا‌تر دانش‌آموزی نیازمند کمک همه والدین دانش‌آموزان است.

وی تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش برای ۵ گروه نمایشی که در بیست‌ویکمین تئا‌تر کودک و نوجوان شرکت کردند به ازای هر گروه ۳.۵ میلیون تومان جایزه اختصاص می‌دهد که در مجموع ۱۷.۵ میلیون تومان به گروه‌های نمایشی بخش دانش‌آموزی اهدا می‌شود.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: مسئولان استان همدان علاقه‌مندی زیادی به هنرهای نمایشی دارند و بر این اساس همدان استحقاق فعالیت در این جشنواره را داراست و امیدوارم صحنه نمایشی که صحنه زندگی هنرمندان است همواره روشن و درخشان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز