خبرگزاری کار ایران

تماشاخانه آو میزبان نمایش «دژاوو» می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۶۷۳

نمایش «دژاوو» به نویسندگی آیت دولتشاه و کارگردانی ندا شاهرخی از ۱۸ آبان تا ۸ آذرماه ساعت ۲۰:۳۰ روی صحنه می‌رود.

نمایش «دژاوو» به کارگردانی ندا شاهرخی در تماشاخانه آو روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، این نمایش داستان زنی را روایت می‌کند که مدتیست شوهرش ناپدید شده، او در ادامه جستجوهایش، در شبی بارانی گذرش به یک اتاقک دور افتاده و تاریک می‌افتد و آنجا با دو زن دیگر که از بارندگی به اتاقک پناه آورده‌اند روبرو می‌شود. این اتفاق و آشنایی آن‌ها پای زن را به ماجراهای پیچیده و دور از ذهنی باز می‌کند.

نوال شریفی، میترا گرجی، سپیده عیدی و مرتضی یونس‌زاده بازیگران این نمایش هستند. همچنین نسیم ملکی(طراح لباس)، روزبه عیدی(دستیار کارگردان)، عنایت‌الله خادم بشیری(موسیقی)، حامد جوهرستانی(نوازنده کوبه‌ای)، فهیمه ادیب(عکاس)، سعید بهشتی(طراح پوستر و بروشور) و مهرانگیز قهرمانی(روابط عمومی) دیگر عوامل اجرایی این نمایش‌اند.

نمایش «دژاوو» به نویسندگی آیت دولتشاه و کارگردانی ندا شاهرخی از ۱۸ آبان تا ۸ آذرماه ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه آو واقع در میدان فاطمی، ابتدای خیابان شهید گمنام، خیابان جوانمهر، پلاک ۲۶ اجرا می شود.

علاقمندان می‌توانند برای رزرو بلیت نمایش به سایت تیوال به آدرس اینترنتی www. tiwall. com مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز