خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خانه هنرمندان خطاب به مسئولان وزارت علوم:

مشکلات جشنواره تئاتر دانشگاهی هر چه زودتر برطرف شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۹۳۹

این جشنواره جایی است که دانشجویان توانایی خود را بروز می‌دهند و از این معاونت انتظار می‌رود شائبه عدم توجه به تئاتر را با پیگیری این موضوع، برطرف کنند.

مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و رئیس تماشاخانه ایرانشهر رسیدگی به وضعیت نامشخص برگزاری هجدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی از جانب مسئولان وزارت علوم را خواستار شد.

به گزارش ایلنا، مجید سرسنگی؛ شامگاه گذشته – شنبه ۲۴ آبان‌ماه - در حاشیه رونمایی از نمایشگاه مجسمه‌های حمیدرضا آویشی ضمن اشاره به نقش و جایگاه مهم جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران در جریان تئاتر کشور اظهار داشت: نیاز است تا مسئولان وزارت علوم هر چه زودتر به مشکلات برگزاری هجدهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی رسیدگی کنند.

این مراسم که با گرامی‌داشت یاد هنرمند فقید موسیقی، مرتضی پاشایی آغاز شد، میزبان مدیران و هنرمندانی چون علی مرادخانی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر شهریاری نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان، دکتر رضوانی استاد دانشگاه استان سیستان و بلوچستان، حجه الاسلام دانشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بود.

سرسنگی در بخشی از سخنان خود به دیدار تعدادی از دانشجویان و فعالان دانشگاهی اشاره کرد و گفت: متأسفانه کارهای اجرایی از قبیل انتخاب دبیر و فراخوان جشنواره تیاتر دانشگاهی امسال به تعویق افتاده و این قضیه جامعه تیاتر دانشگاهی را دچار نگرانی کرده است.

این مدرس تئاتر، از معاونت فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فن‌آوری خواست در جهت رفع دغدغه دانشجویان تیاتر بکوشند و تصریح کرد: این جشنواره جایی است که دانشجویان توانایی خود را بروز می‌دهند و از این معاونت انتظار می‌رود شائبه عدم توجه به تئاتر را با پیگیری این موضوع، برطرف کنند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با همت وزارت علوم، هجدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی، همچون سال‌های گذشته، بدون مشکل برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز