خبرگزاری کار ایران

نمایش «دوستی در قلک» به نفع کودکان کار اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۹۳۴

نمایش کودک «دوستی در قلک» هر روز ساعت ۱۶:۴۵ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

عواید حاصل از فروش بلیت نمایش کودک «دوستی در قلک» به نویسندگی و کارگردانی هاجر پورسینا که از ۲۹ آبان ماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفته در تاریخ شنبه ۸ آذرماه به کودکان کار اختصاص می‌یابد.

به گزارش ایلنا، نمایش کودک «دوستی در قلک» جدیدترین نمایش گروه هنری شاپو با ایفای نقش محمد رضا شیرخانلو، الهه خوشکام و پیمان کلانتری در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران با حضور چهره‌های سینما و تلویزیون به کودکان کار اختصاص می‌یابد.

هاجر پور سینا کارگردان این نمایش کودک در ارتباط با تقدیم کارش به کودکان کار گفت: متاسفانه حقوق کودکان کار تقریبا در همه جای جهان نادیده گرفته می‌شود. هدف من از این اقدام هم ابراز همدردی با این کودکان و هم کمک مالی به آنها به عنوان یک انسان بود. متاسفانه تعداد آدمهایی که در جامعه این بچه‌ها را درک می‌کنند بسیار کم است و این وظیفه هنرمندان است که فرهنگ کمک و همیاری به این کودکان را در جامعه نهادینه کنیم.

تا کنون برای دیدن این اجرا بهاره رهنما، امیرحسین رستمی، شقایق دهقان، محراب قاسم خانی، پیمان قاسم خانی، یوسف تیموری، هومن برق نورد، بهروز شعیبی، امیرعلی متقیان، مهدی مشهور، رامین ناصر نصیر، بهنوش بختیاری و جلیل فرجاد اعلام آمادگی کرده اند.

نمایش «دوستی در قلک» هر روز ساعت ۴۵:۱۶ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران تا تاریخ ۲۸ آذر ماه به روی صحنه می‌رود و علاقمندان جهت تهیه بلیت می‌توانند با شماره ۰۹۳۸۵۵۷۹۴۳۹ تماس حاصل نمایند و یا به سایت تیوال مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز