خبرگزاری کار ایران

نمایش «اسب مرده» در تماشاخانه آو روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۴۵۱

این نمایش کاری از گروه هنرهای اجرایی «مواجهه» با اقتباس از نمایش‌نامه «سوء تفاهم» نوشته آلبر کامو بازنویسی شده و از تاریخ یازدهم آذرماه هر روز ساعت ۱۹ اجرا می‌شود.

نمایش «اسب مرده» با طراحی و کارگردانی سید سعید هاشم‌زاده از ۱۱ آذر در تماشاخانه «آو» روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این نمایش کاری از گروه هنرهای اجرایی «مواجهه» با اقتباس از نمایش‌نامه «سوء تفاهم» نوشته آلبر کامو بازنویسی شده و از تاریخ یازدهم آذرماه هر روز ساعت ۱۹ اجرا می‌شود.

طبق اعلام کارگردان؛ این نمایش استوار بر بدن، حرکت، موسیقی و بازی با زمان و مکان در قرار دادهای نمایشی است که با نگاهی به تکنیک‌های تئاتر پست مدرن همچون التقاط در لحن، استفاده از حرکت، ویدئو و چند نقطه توجهی بودن اجرا به صحنه می‌رود.

نونا نیسی، رشید آقایی، سحرناز عباس زاده، یاسمن میرزایی، ندا اصغری و مرضیه شاطر طوسی در نمایش «اسب مرده» ایفای نقش می‌کنند.

از دیگر عوامل نمایش «اسب مرده» ‌ می‌توان به طراح و کارگردان: سید سعید هاشم زاده، مشاور هنری: مرضیه شاطر طوسی، گرافیک، عکس و پوستر: سید موسی هاشم‌زاده، ساخت دکور و طراح لباس: سوگند صلاحی، دستیار و برنامه‌ریز: نوید زارع - سارا عبادی، انتخاب موسیقی و آهنگساز: کاوه رفاهی و بازنویسی متن: سید سعید هاشم‌زاده اشاره کرد.

گروه «مواجهه» پیش از این جوایز بهترین نمایش و بهترین کارگردانی را برای نمایش «اتللو» از جشنواره‌ تئاتر تجربه دریافت کرده که این نمایش نیز به زودی روی صحنه خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز