خبرگزاری کار ایران

فراخوان سردار برای اجرای گروه‌های نمایشی در مرزهای ایران و عراق

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۰۷۰

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیشنهاد داد تا گروه‌های نمایشی برای آماده‌سازی زائران کربلای معلی و سفر معنوی اربعین حسینی در مرزهای مشترک ایران و عراق مستقر شوند.

سردار علی فضلی، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم اختتامیه کنگره ملکوتیان صحنه، گروه‌های نمایشی را به حضور و اجرا در مرزهای ایران و عراق فراخواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس ستاد راهیان نور که صبح امروز - ۱۲ آذرماه - در مراسم اختتامیه کنگره ملکوتیان صحنه به سخنرانی پرداخت از هنرمندان تئاتر و گروه های نمایشی خواست با استقرار در مرزهای مشترک ایران و عراق زائران را برای سفر معنوی خود آماده کنند.

سردار علی فضلی که برای گرامیداشت ۴۵۰ شهید تئاتر کشور به اردبیل سفر کرده؛ بیان کرد: زائران معمولا به مدت دو روز در مرزهایی همچون شلمچه و مهران مستقر می‌شوند تا برای اربعین حسینی به کربلای معلی سفر کنند این مدت زمان فرصت خوبی است تا هنرمندان تئاتر زائران را برای سفر معنوی خود آماده کنند.

وی تصریح کرد: هنر و هنرمندان می‌توانند کمک بسزایی در پیش برد اهداف متعالی انقلاب داشته باشند. امیدوارم سهل‌انگاری‌هایی که تا امروز در عرصه هنر بوجود آمده هرچه سریعتر برطرف شود تا هنرمندان در یاری خود به پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشند.

کنگره ملکوتیان صحنه با محوریت تجلیل از ۴۵۰ شهید هنرمند تئاتر کشور صبح امروز در شهر اردبیل برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز