خبرگزاری کار ایران

تماشاخانه ایرانشهر ۲۱ آذر تعطیل است

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۰۰۹

نمایش‌های «کالون و قیام کاستلیون»، «خانه وا ده» و «دو دلقک و نصفی» به دلیل فرا رسیدن اربعین حسینی روی صحنه نمی‌روند.

جمعه ۲۱ آذرماه به دلیل همزمانی با شب اربعین شهادت امام حسین(ع)، تماشاخانه ایرانشهر اجرایی نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا، هم اکنون سه نمایش «کالون و قیام کاستلیون»، «خانه وا ده» و «دو دلقک و نصفی» در این مجموعه در حال اجراست که جمعه ۲۱ آذرماه اجرایی نخواهند داشت و اجرای مجدد آثار از یکشنبه ۲۳ آذرماه از سرگرفته می‌شود.

نمایش «کالون و قیام کاستلیون» به کارگردانی آرش دادگر ساعت ۱۸، به قیمت ۲۵ هزار تومان و مدت زمان ۸۰ دقیقه، با حضور بازیگرانی چون مهران امام بخش، کامبیز امینی، فرید قبادی، حسام منظور، آرش دادگر، یعقوب صباحی، عمار آشوری، مریم راسخ‌، ‌ مهراب رستمی، امیر رجبی، علی کوشا و علی میرنژاد در تالار استاد سمندریان روی صحنه است.

نمایش «خانه وا ده» به کارگردانی محمد مساوات، بازی علی محمودی، محمدعلی محمدی، احسان بهلولی، اسماعیل گرجی، بانیپال شومون، نیما نوری‌زاده و مجید عسگری، مدت زمان ۷۵ دقیقه، قیمت بلیت ۲۵ هزارتومان، ساعت ۲۰:۱۵ در تالار استاد سمندریان روی صحنه است.

همچنین نمایش «دو دلقک و نصفی» به کارگردانی جلال تهرانی ساعت ۲۰ با مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۵ هزارتومان با بازی سارا پهلوانی، فرشاد قاسمی و مصطفی لعلیان در تالار استاد ناظرزاده روی صحنه است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیت می‌توانند به سایت www. tamashakhaneh. ir مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز