خبرگزاری کار ایران

تماشاخانه انتظامی؛ سهم گروه‌های تئاتر دانشجویی

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۳۹۰

از این پس سالیانه شش نمایش دانشجویی پس از معرفی توسط خانه تئاتر دانشگاهی در تماشاخانه استاد انتظامی روی صحنه می‌رود.

با امضای تفاهم نامه همکاری خانه هنرمندان ایران با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سالیانه شش نمایش دانشجویی در تماشاخانه استاد انتظامی روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، تفاهم‌نامه همکاری خانه هنرمندان ایران با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور حمایت و تقویت تئاتر دانشگاهی امضا شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه که به امضای مجید سرسنگی، مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و حسین میرزایی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسید، تماشاخانه استاد انتظامی سالیانه شش نمایش معرفی شده ازسوی خانه تئاتر دانشگاهی را در نوبت اجرا قرار می‌دهد.

همچنین بلیت نمایش‌های اجرا شده در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران و تماشاخانه ایرانشهر با تخفیف در اختیار خانه تئاتر دانشگاهی قرار می‌گیرد تا بین دانشجویان توزیع شود.

براساس بند دیگری از این تفاهم‌نامه امکان حضور دانشجویان در تمرین نمایش‌های اجرا شده در این سالن‌ها نیز فراهم می‌شود. همچنین امکان برگزاری نشست‌ها، کارگاه‌ها و جلسات دانشجویان در فضاهای خانه هنرمندان ایران با تخفیف ۵۰ درصد مهیا شده است.

مقرر شده فیلم تئاترهای تهیه شده از اجراهای تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران و تماشاخانه ایرانشهر با تخفیف ۳۵ درصد در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز