خبرگزاری کار ایران

سیما تیرانداز «تقدیربازان» را به جشنواره تئاتر فجر می‌برد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۱۷۲

نمایش «تقدیربازان» نوشته هاله مشتاقی‌نیا به روایت تنهایی انسان معاصر می‌پردازد و حکایت شش شخصیت نمایش را در مقاطع زمانی مختلف بررسی می‌کند.

سیما تیرانداز نمایش «تقدیربازان» نوشته هاله مشتاقی‌نیا را به سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر می‌برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نویسنده در صفحه شخصی خود پیرامون مضمون نمایش‌نامه «تقدیربازارن» آورده است: این نمایش‌نامه حکایت شش شخصیت و روابط آن‌ها در مقاطع زمانی مختلف را روایت می‌کند و پیرامون تنهایی انسان معاصر است.

طبق اعلام دستیار کارگردان و مدیر تولید گروه، با توجه به سلیقه سیما تیرانداز در کارگردانی و توجه به نظر تمامی اعضای گروه در رسیدن به هدف نهایی؛ احتمال تغییر نام این نمایش برای قرار گرفتن در فهرست اجراهای سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر وجود دارد.

فرناز رهنما، بهاره مشیری، نورا هاشمی، هومن کیایی، یمین آتشی و روزبه حصاری در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

تمرین‌های گروه از ۸ آذرماه آغاز شده که پس از بازبینی به رقابت با دیگر شرکت کنندگان در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر می‌پردازد.

از دیگر عوامل اجرایی این نمایش می‌توان به سعید حسنلو(طراح صحنه)، عقیق بلوری و یمین آتشی(دستیاران کارگردان)، غزال فرخندی(منشی صحنه)، محمدرضا ولی‌زاده و غزال فرخندی(مدیران صحنه) و مصطفی پیرهادی(عکاس) اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز