خبرگزاری کار ایران

روزهای پایانی اجرای «گزارش به آکادمی» در مکتب تهران

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۷۱۸

نمایش «گزارش به آکادمی» روزهای(۳،۴ و ۵ دی ماه) ساعت ۱۸ در سالن نمایش مکتب تهران به صحنه می‌رود.

اجرای نمایش «گزارش به آکادمی» در موسسه فرهنگی - هنری مکتب تهران روز جمعه - ۵ دی ماه - به پایان می‌رسد.

به گزارش ایلنا، «گزارش به آکادمی» به طراحی و کارگردانی حسین پاکدل که اجرای خود را از ۱۲ آذر در تماشاخانه مکتب تهران آغاز کرده بود روز جمعه ۵ دی ماه اجرای خود را به پایان می‌رساند.

این نمایش تاکنون میزبان هنرمندان همچون پرویز پورحسینی، دکتر پرویز ممنون، نگار اسکندرفر، حسین کیانی، حمیدرضا نعیمی، دکتر حمیدرضا صدر، بهنوش طباطبایی، رحیم نوروزی، شکر خدا گودرزی، طوفان مهردادیان، دایانا مریم فتحی، نوید محمدزاده و…بوده است.

«گزارش به آکادمی» نوشته فرانتس کافکاست که با استفاده از ترجمه‌های امیر جلال الدین اعلم و علی اصغر حداد بازنویسی شده است.

در این نمایش تک نفره، آرش خاموشی به ایفای نقش می‌پردازد. همچنین عاطفه رضوی مشاور کارگردان و طراح گریم، نور‌الدین حیدری ماهر و هومن خدا دوست دستیاران کارگردان و برنامه‌ریز، مازیار تهرانی طراح پوستر و بروشور، اختر تاجیک عکاس و ایلیا شمس مدیر روابط عمومی دیگر عوامل اجرایی این نمایش‌اند.

علاقمندان می توانند برای تهیه بلیت به صورت اینترنتی به سایت www. tiwall. com مراجعه نمایند و یا جهت رزرو تلفنی با شماره ۸۸۸۹۱۵۱۲ تماس حاصل نمایند یا برای تهیه حضوری بلیت به کافه نزدیک تئاتر واقع در خیابان انقلاب، خیابان قدس، پلاک ۵ مراجعه نمایند.

نمایش «گزارش به آکادمی» روزهای(۳،۴ و ۵ دی ماه) ساعت ۱۸ در سالن نمایش مکتب تهران واقع در خیابان کریمخان، خیابان شهید عضدی(آبان جنوبی)، کوچه کیوان، پلاک ۸ به روی صحنه می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز