خبرگزاری کار ایران

اجرای عمومی نمایش‌های جشنواره عروسکی در کما؛

انصاری: خانواده تئاتر عروسکی مطالبات را پی‌گیری کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۹۶۹

مرضیه برومند اعلام کرده بود «برای اجرای عمومی نمایش‌های قابل دفاع می‌جنگد». اتفاقی که احتمالا به دلیل آشفتگی‌ها در ساماندهی مدیریت اداره کل هنرهای نمایشی کشور با مانع مواجه شده است.

با گذشت چند ماه از برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک همچنان از اجرای عمومی نمایش‌ها خبری نیست.

آزاده انصاری که با اجرای نمایش «سوسک می‌شود» در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران حضور داشت در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ ضمن تایید این مطلب، اظهار کرد: اطلاع ندارم بعداز برگزاری جشنواره اتفاقی در ارتباط با پی‌‌گیری اجرای عمومی نمایش‌ها افتاد یا نه؛ اما خودم دریافت سالن برای اجرای عمومی را پی‌گیری می‌کنم.

این هنرمند خاطرنشان کرد: سالن‌های نمایش غیر از مجموعه تئاترشهر برای یک روز اجرا مبالغ هنگفتی از گروه‌ها دریافت می‌کنند. پرداخت این هزینه‌ها برای نمایشگران عروسکی بسیار دشوار است.

کارگردان نمایش «بی‌بی بیدل» با تاکید بر اینکه بعداز برگزاری جشنواره اطلاعی از پی‌گیری‌های دبیرخانه ندارد، بیان کرد: مسئولان گفته بودند تمام تلاش خود را صرف اجرای عموم نمایش‌ها خواهند کرد که نمی‌دانم به کجا رسید. ما خانواده نمایشگران عروسکی هم باید جدی‌تر پی‌گیر حقوق و مطالبات خود باشیم و مسئله تنها به مدیران بازنمی‌گردد.

انصاری در پایان گفت: بازسازی مجموعه تئاترشهر یکی دیگر از مسائلی بود که موجب شد پی‌گیری سالن برای اجرا با مشکلاتی مواجه شود. اما به هر حال من به پی‌گیری‌ها ادامه خواهم داد، بلکه برای سال آینده اتفاقی بیفتد.

نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» از معدود نمایش‌هایی بود که بلافاصله بعداز پایان جشنواره تئاتر عروسکی موفق شد در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر روی صحنه برود. مرضیه برومند(دبیر جشنواره تئاتر عروسکی) اعلام کرده بود «برای اجرای عمومی نمایش‌های قابل دفاع می‌جنگد». اتفاقی که احتمالا به دلیل آشفتگی‌ها در ساماندهی مدیریت اداره کل هنرهای نمایشی کشور با مانع مواجه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز