خبرگزاری کار ایران

چهارشنبه ساعت ۱۸ در سالن تجربه؛

«ستوان آینیشمور» از منتقدان میزبانی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۹۵۸

نمایش " ستوان آینیشمور " به کارگردانی مرتضی مشکات چهارشنبه - ۲۴ دی ماه - ساعت ۱۸ میزبان اعضای انجمن نویسندگان و منتقدان خانه تئاتر است.

نمایش «ستوان آینیشمور» چهارشنبه - ۲۴ دی ماه – برای منتقدان و اهالی مطبوعات روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایش " ستوان آینیشمور " به کارگردانی مرتضی مشکات میزبان اعضای انجمن نویسندگان و منتقدان خانه تئاتر است.

محمد بحرانی، مهرنوش بلمه، بهرام بهبهانی، مهدی شاهپیری، محمد عسکری، میثم کریمپور، مرتضی مشکات، کامبیز منصف بازی می‌کنند و مهران نائل در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

مارتین مک‌دونا از برجسته‌ترین نمایش‌نامه‌نویسان و فیلم‌سازان سال‌های اخیر است و در ایران نیز شناخته شده است. آثار او تاکنون بارها در ایران اجرا شده‌اند؛ این نخستین بار است که " ستوان آینیشمور " در ایران به روی صحنه می‌رود.

دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: حامد ذبیحی، مشاوران کارگردان: احسان فلاحت پیشه و گلناز فرمانی، مدیر هنری: هنگامه سازش، طراح صحنه: سینا ییلاق بیگی، طراح لباس: نگار نعمتی، طراح نور: عابس خلقی، طراح پوستر و بروشور و تیزر: بابک نکویی، موسیقی و طراحی افکت صوتی: مهدی طلاجوی، دستیار طراح و مدیر صحنه: نیما مطلق، گریم: مهراد مفضلی، گرافیست: هانیه مشکات از دیگر عوامل این نمایش هستند.

نمایش " ستوان آینیشمور " تا سی دی ماه در تالار تجربه، به نشانی خیابان استاد شهریار، روبروی تالار وحدت، جنب تالار حافظ، هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به روی صحنه خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز