خبرگزاری کار ایران

دو خبر از تئاتر؛

اجرای یک نمایش در پردیس کوروش به هفته پایانی رسید

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۹۶۱

هشتمین دوره کارگاه «بازیگری با تاکید بر کار بر روی نقش» در تلاش است با بهره‌گیری از شیوه‌های مختلف بازی در جریان تمرین‌ها هنرجویان را با شخصیت سازی و درک موقعیت‌های فرضی آشنا سازد.

برگزاری کارگاه‌های آموزش بازیگری زیر نظر «مرتضی اسماعیل کاشی» و هفته پایانی اجراهای نمایش «همه دزدها که دزد نیستند» در پردیس سینمایی کوروش دو خبر تئاتری امروز دوشنبه – ۲۹ دی ماه – هستند.

به گزارش ایلنا، هشتمین دوره کارگاه «بازیگری با تاکید بر کار بر روی نقش» در تلاش است با بهره‌گیری از شیوه‌های مختلف بازی در جریان تمرین‌ها هنرجویان را با شخصیت سازی و درک موقعیت‌های فرضی آشنا سازد. همچنین موضوع حضور در لحظه و دیگر مباحثمربوط به بازیگری از تمرین تا اجرا در این کارگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی میدان ‌ولیعصر، بلوار کشاورز، فلسطین شمالی٬ خیابان مرتضی‌زاده، پلاک ۱۰ و ٬۱۲ تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه مراجعه کنند.

هفته پایانی اجرای " همه دزدها که دزد نیستند " در پردیس کوروش

نمایش " همه دزدها که دزد نیستند " به کارگردانی امین میری تنها تا پایان این هفته جمعه - سوم بهمن ماه - هر شب ساعت ۲۰ پذیرای مخاطبان خواهد بود.

بازیگران این نمایش به ترتیب حروف الفبا علی ابدالی، حافظ اسمی خانی، نازنین بابایی، رویا حسینی، هومن خدادوست، ابراهیم عزیزی، طهورا کریم خانی و امین میری هستند.

کامران رسول زاده(ترانه سرا و آهنگساز)، سعید حسنلو(طراح صحنه)، سمانه احمدی(طراح لباس)، بابک گشتاسب(طراح حرکت)، تینا بخشی(طراح چهره پردازی)،، شبنم موتابی(مترجم، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز)، حافظ اسمی خانی، سعیده محمد زاده(گروه کارگردانی)، میثم سپاه منصوری(مدیر صحنه) ضیا صفویان، سینا عدلی(عکاسان)، صنم محجوب بهروز(روابط عمومی) و مرضیه زهری(تبلیغات مجازی) هستند.

" همه دزد ها که دزد نیستند " نخستین نمایش حرفه‌ای است که در سالن تئاتر مجتمع کوروش روی صحنه می‌رود و در هفته‌های گذشته با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

تا کنون هنرمندانی همچون هدیه تهرانی، خسرو شهراز، پیام فروتن، رضا بهبودی، امیر کاوه آهنین جان، محمد ساربان، بهرام بهرامیان، کامبیز بنان، طوفان مهردادیان و ملیکا زارعی به تماشای این نمایش نشسته‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت اینترنتی این نمایش را از سایت های تیوال(tiwall. com)، سینما تیکت(cinematicket. org) و پردیس کورش(www. kouroshcineplex. com) خریداری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز