خبرگزاری کار ایران

برای یاری به جشنواره تئاتر فجر؛

محمد بهرامی به تئاتر شهر بازگشت

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۸۳۳

شاید تصمیم برای حضور فردی چون محمد بهرامی در تئاتر شهر طی روزهای برگزاری جشنواره را بتوان تلاشی در جهت ترمیم شکاف‌های عمیق ایجاد شده بین خبرنگاران و مدیران تلقی کرد.

محمد بهرامی، از فعالان قدیمی حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی هنرهای نمایشی پس از سال‌ها بار دیگر به تئاتر شهر بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد بهرامی که سال‌ها سابقه فعالیت به عنوان مدیر روابط عمومی مجموعه تئاترشهر را در کارنامه دارد روز گذشته و هم‌زمان با نخستین روز برگزاری سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بار دیگر به این مجموعه بازگشت.

بهرامی بار دیگر به روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر آمده تا از تجربه خود برای همراهی با ستاد خبری جشنواره و اطلاع‌رسانی بهتر طی روزهای برگزاری مهمترین رویداد تئاتری کشور استفاده کند.

محمد بهرامی، خبرنگار باسابقه‌ی روزنامه‌ی «اطلاعات» بوده و سال‌ها به عنوان مدیر روابط عمومی «تئاترشهر» فعالیت کرده است. او بعد از تئاتر شهر چندین سال است که به عنوان مسئول روابط عمومی خانه تئاتر فعالیت می‌کند.

با توجه به رابطه آسیب دیده رسانه‌ها و خبرنگاران جدی و شناخته شده هنرهای نمایشی با مدیران طی یک سال گذشته – به دلیل ناتوانی در پیش‌برد اهداف و منافع خانواده تئاتر کشور -؛ شاید تصمیم برای حضور فردی چون محمد بهرامی در تئاتر شهر طی روزهای برگزاری جشنواره را بتوان تلاشی در جهت ترمیم شکاف‌های عمیق ایجاد شده تلقی کرد.

چهره‌ای چون محمد بهرامی برای فعالان رسانه‌ و علاقه‌مندان به هنر نمایش یادآور دورانی است که مجموعه تئاترشهر اجرای آثار درخشان توسط کارگردانان نامدار تئاتر ایران را تجربه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز