خبرگزاری کار ایران

برنامه روز چهارم جشنواره تئاتر فجر منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۱۳۹

نمایش «قلعه انسانات» نوشته و کار علی شمس، محصول مشترک ایران و ایتالیا در ساعت‌های ۱۶ و ۱۸ در تئاتر باران روی صحنه می‌رود.

چهارمین روز از سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با هفت نمایش صحنه‌ای، هفت اجرای خیابانی و یک اثر رادیویی، میزبان مخاطبان می‌شود.

به گزارش ایلنا، بعد از پایان اجراهای دو نمایش از کشورهای آلمان و فرانسه، شنبه چهارم بهمن، دو نمایش دیگر در بخش بین‌الملل روی صحنه می‌روند.

ابتدا نمایش «قلعه انسانات» نوشته و کار علی شمس، محصول مشترک ایران و ایتالیا در ساعت‌های ۱۶ و ۱۸ در تئاتر باران روی صحنه می‌رود و در ادامه نمایش «پرواز بر فراز شهر» به نویسندگی آنوش آسلی بکیان و کارگردانی نارینه گرگوریان از ارمنستان در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ در تالار اصلی تئاتر شهر به اجرا در می‌آید.

روز چهارم جشنواره تئاتر فجر، میزبان پنج اجرای صحنه‌ای دیگر نیز هست. نمایش «وقتی کنار پنجره می‌ایستم» به نویسندگی سیامک افسایی و کارگردانی یعقوب صدیق جمالی از تبریز در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در تالار چهارسو اجرا می‌شود.

تالار حافظ در ساعت‌های ۱۷ و ۲۰ میزبان نمایش «مکبث» به نویسندگی و کارگردانی حسین نوشیر از تهران می‌شود و نمایش «من…» نوشته و کار فرهاد تجویدی از در دو نوبت ۱۷ و ۱۹:۳۰در تالار استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهرروی صحنه می‌رود.

تالار استاد سمندریان این تماشاخانه نیز در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰، پذیرای نمایش «کامنت»، نوشته بهارکاتوزی و محمد منعم و کار یوسف باپیری از تهران می‌شود.

نمایش «رویش ناگریز دخی‌ها» نوشته رضا شاهبداغی و کار مهدی محمدی از شهرستان خمین هم در دو سانس ۱۷ و ۱۹ در تالار استاد انتظامی به اجرا در می‌آید.

در بخش خیابانی جشنواره سی‌و‌سوم فجر هم، نمایش‌های «نوا» نوشته و کار محسن اردشیر از آمل(ساعت ۱۶)، «قصه نقش» کار سعید کاظمیان از گنبد کاووس(ساعت ۱۶:۳۰)، «نی نی اخاذه و مداد رنگی» به نویسندگی کاوه مهدوی و کارگردانی مریم خاکسار از تهران(ساعت ۱۷) و «غذاهای خوشمزه» کار نرگس خاک کار از ملایر(ساعت ۱۸) در محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شوند.

همچنین نمایش «نبش کوچه بن بست» نوشته و کار مهدی حبیبی از ملایر و «ناکو» به نویسندگی و کارگردانی محمد مظفری از بوشهر در باغ هنر(خانه هنرمندان ایران) به اجرا در می‌آید.

نمایش «درخت جان» نوشته و کار محمود فرضی نژاد از سیاهکل هم در محوطه برج میلاد اجرا می‌شود.

در ساعت ۱۸:۳۰ چهارمین روز جشنواره تئاتر فجر، نمایش رادیویی «تبریز آتش و سپیده» نوشته و کار نوید سالاری‌مقدم نیز در تالار استاد رکن‌الدین خسروی تماشاخانه سه نقطه به اجرا در می‌آید.

سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری اردشیر صالح‌پور تا ۱۲ بهمن در تهران ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز