خبرگزاری کار ایران

هم‌زمان با فرا رسیدن چهلمین روز درگذشت؛

اردشیر صالح‌پور با خانواده انوشیروان ارجمند دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۲۹۹

صالح‌پور در این دیدار از برپایی مراسم گرامی‌داشتی در جریان برگزاری جشنواره تئاتر فجر به بهانه چهلمین روز درگذشت هنرمند فقید تئاتر و سینما خبر داد.

سرپرست اداره کل هنرهای نمایشی و دبیر سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به همراه تعدادی از هنرمندان، جمعه سوم بهمن ماه با حضور در موسسه فرهنگی هنری فدک، یاد و خاطره انوشیروان ارجمند، بازیگر فقید تئاتر، سینما و تلویزیون را گرامی داشتند.

به گزارش ایلنا، اردشیر صالح‌پور در این دیدار که با حضور خانواده زنده یاد انوشیروان ارجمند برگزار شد، ضمن ابراز همدردی و ابلاغ پیام معاون امور هنری، بر لزوم توجه هنرمندان جوان به ارزش‌های معنوی و هنری زنده یاد ارجمند تاکید کرد و گفت: ارزش‌های این بازیگر و نظم و انضباطی که او در کار خود داشت، همواره باید مورد توجه دقیق هنرمندان عرصه تئاتر به ویژه جوانان و علاقه‌مندان بازیگری قرار گیرد.

همچنین بزرگداشت این هنرمند به بهانه چهلمین روز درگذشت او در جریان سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برگزار می‌شود.

محمد دشت گلی، حجت علیخانی، جلیل فرجاد، داریوش ارجمند، خانواده زنده یاد انوشیروان ارجمند و تعدادی دیگر از هنرمندان از جمله افرادی بودند که در این مراسم حضور پیدا کردند.

سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری اردشیر صالح‌پور تا ۱۲ بهمن ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز