خبرگزاری کار ایران

معرفی بخشی از برگزیدگان جشنواره تئاتر فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۱۲۹

همزمان با نهمین روز برگزاری جشنواره تئاتر فجر، برگزیدگان این سه بخش معرفی شدند تا در آیین پایانی جشنواره جوایز خود را دریافت کنند.

برگزیدگان سه بخش از سی و سومین جشنواره تئاتر فجر شامل مسابقه نمایش‌نامه‌نویسی، پوستر و عکس معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، همزمان با نهمین روز برگزاری جشنواره تئاتر فجر، برگزیدگان این سه بخش معرفی شدند تا در آیین پایانی جشنواره جوایز خود را دریافت کنند.

مسابقه نمایش‌نامه‌نویسی

هیات داوران مسابقه نمایش‌نامه‌نویسی مرکب از عطاالله کوپال، محمد چرم‌شیر و فارس باقری، نویسندگان زیر را شایسته تقدیر دانستند:

محسن عظیمی برای نگارش نمایشنامه «آجر»، عسل عصری ملکی برای نگارش نمایشنامه «جنین»، سعید قاسمی برای نگارش نمایشنامه «در آغوش آدم برفی»، عارفه عنایتی برای نگارش نمایشنامه «دور برگردان»، صحرا رمضانیان برای نگارش نمایشنامه «مرمت آثار باستانی»

این نویسندگان تقدیر شده، در مراسم اختتامیه سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که یکشنبه ۱۲ بهمن، ساعت ۱۹:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود، ‌ جوایز خود را دریافت می‌کنند.

مسابقه پوستر

همچنین برترین‌های بخش پوستر سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

فهرست آثار برتر مسابقه پوستر این دوره از جشنواره از سوی هیئت داوران متشکل از قباد شیوا، علی خسروی و علیرضا غفاری اعلام شد.

از میان نامزدهای مسابقه پوستر جشنواره تئاتر فجر، جواد آتشباری، مازیار تهرانی، ایلیا تهمتنی، سعید رضوانی، آرمان کوچکی، میثم نامداری، سعید مزینانی و خیام مویدی، نفرات برتر به شرح زیر معرفی شدند:

از جواد آتشباری برای طراحی پوستر نمایش «خون و گل سرخ»، ایلیا تهمتنی برای مجموعه آثار ارائه شده و سعید مزینانی برای طراحی پوستر نمایش «من تمامی مردگان بودم» تقدیر شد.

رتبه سوم این مسابقه به سعید رضوانی برای طراحی پوستر نمایش «بی‌چگونگی» تعلق گرفت.

رتبه دوم به آرمان کوچکی برای طراحی پوستر نمایش «مکانیکی جمالی» رسید.

مازیار تهرانی هم برای طراحی پوستر نمایش «گزارش آکادمی»، جایزه اول را دریافت کرد.

مسابقه عکس

مسابقه عکس این دوره از جشنواره، شامل دو بخش انگاره‌نگاری و عکاسی از اجراهای تئاتر بود که هیئت داوران، آثار برتر هر دو بخش را مشخص و معرفی کردند.

هیئت داوران متشکل از شادی قدیریان، بابک حمیدیان، محمدرضا شریف‌زاده، کیارنگ علایی و اردشیر رستمی، برگزیدگان بخش انگاره‌نگاری را به شرح زیر اعلام کرد:

رتبه اول: محمدرضا سلطانی برای عکس و انگاره از نمایش «کالیگولا»

رتبه دوم: منصوره قلیچی برای عکس و انگاره از نمایش «سیندرلا»

رتبه سوم: مریم دیهول برای عکس و انگاره از نمایش «هم‌هوایی»

هیئت داوران در بخش عکس تئاتر، ضمن تقدیر از زهره صفی‌نور برای عکاسی از نمایش «صدای آهسته برف»، مریم دیهول برای عکاسی از نمایش «هر کسی یا شب می‌میرد یا روز، من شبانه‌روز» و مهسا صفاری‌پور برای عکاسی از نمایش «نان»، نفرات برتر را به شرح زیر اعلام کرد:

رتبه اول: ضیاء‌الدین صفویان برای عکاسی از نمایشی «هراکلس ۵»

رتبه دوم: مسعود میرمیری برای عکاسی از نمایش «ننه دلاور»

رتبه سوم: سینا عدلی برای عکاسی از نمایش «به مناسبت ورود اشکان»

مسابقه عکس جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، از سال ۸۷ تا کنون، هفت دوره متوالی است که برگزار می‌شود.

جوایز برگزیدگان این سه بخش، در مراسم اختتامیه سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که یکشنبه ۱۲ بهمن، ساعت ۱۹:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود، ‌ اهدا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز