خبرگزاری کار ایران

سرسنگی به مدیرکل جدید هنرهای نمایشی تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۷۳۱

سرسنگی در متن پیام خود تئاتر کشور را درگیر نابسامانی‌‌ و نیازمند تحولات اساسی توصیف کرده است.

مجید سرسنگی(مدیرعامل خانه هنرمندان و رئیس تماشاخانه ایرانشهر) با صدور پیامی انتصاب مهدی شفیعی به‌عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بنام خدا

جناب آقای مهدی شفیعی

با سلام

انتصاب جنابعالی را به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریک می‌گویم.

جنابعالی خود واقفید که متاسفانه هنر تئاتر در کشور با مشکلات و نابسامانی‌هایی روبرو است که رفع آن‌ها از یک سو تلاش صادقانه و عالمانه‌ی مدیریت تئاتر کشور و از سوی دیگر هم دلی و صبوری هنرمندان فرهیخته‌ی این هنر را می‌طلبد.

تئاتر ما اینک نیازمند تغییرات و تحولاتی جدی و اساسی است؛ تغییرات و تحولاتی که از یک سو هویت ایرانی و اسلامی و اقبال مردم فهیم کشورمان را به آن را تضمین کند و از سوی دیگر جایگاه این هنر ارزنده را در عرصه‌های بین‌المللی رفعت بخشد. استفاده از توان هنرمندان و دانشگاهیان کشور و همچنین ظرفیت‌های بی‌شمار هنر تئاتر در شهرستان‌ها قطعا جنابعالی را در سامان بخشی به این حوزه یاریگر خواهد بود.

از خداوند متعال توفیق شما را در این امر مهم مسئلت کرده و آمادگی و همراهی خانه‌ی هنرمندان ایران و تماشاخانه‌ی ایرانشهر را در این زمینه اعلام می‌دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز