خبرگزاری کار ایران

بهزاد صدیقی خبر داد:

مرکز اسناد و آرشیو بنیاد رادی تاسیس می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۱۶

به زودی و طی فراخوانی از همه دوستان می‌خواهیم اگر دست نوشته و سندی مرتبط با این نمایش‌نامه‌نویس در اختیار دارند به مرکز اسناد انتقال دهند.

بهزاد صدیقی با بیان توضیحاتی درباره مراحل صدور مجوز بنیاد زنده یاد اکبر رادی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از راه‌اندازی مرکز آرشیو و اسناد این بنیاد در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سخنگوی بنیاد رادی با بیان اینکه صدور مجوز این موسسه خصوصی به مراحل پایانی نزدیک شده است گفت: چند روز قبل از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تماسی داشتیم که دوستان پیگیر بعضی مدارک بودند. اینطور به نظر می‌رسد عدم سوء پیشینه اعضای هیات موسس تایید شده و تقریبا موردی برای صدور مجوز وجود ندارد.

صدیقی ادامه داد: فقط مدارک مرتبط با فعالیت‌های هنری اعضا باقی مانده که طی یکی دو روز آینده به وزارتخانه ارسال می‌شود و بعد از آن دیگر باید منتظر مجوز رسمی فعالیت‌ بنیاد اکبر رادی باشیم.

عضو کانون نمایش‌نامه‌نویسان خانه تئاتر درباره زمان احتمالی صدور مجوز اظهار کرد: ما مدارک باقیمانده مورد نیاز را به سرعت ارسال می‌کنیم اما اطلاع ندارم دوستان دو هفته یکبار تشکیل جلسه می‌دهند یا هر ماه. تصور می‌کنم امکان اتمام کارها در همین یک ماه پایانی سال وجود دارد.

سخنگوی بنیاد زنده یاد اکبر رادی همچنین از تصمیم هیات مدیره برای درنظر گرفتن محل ثابت به عنوان دفتر این موسسه خبر داد و افزود: با مشخص شدن محل ثابت بنیاد به سرعت مرکز آرشیو و اسناد بنیاد اکبر رادی راه‌اندازی می‌شود و طی فراخوانی از همه دوستان می‌خواهیم تا احیانا اگر دست نوشته و سندی مرتبط با این نمایش‌نامه‌نویس در اختیار دارند به مرکز اسناد انتقال دهند.

صدیقی به بخش دیگری از برنامه‌های سال ۹۴ بنیاد رادی اشاره کرد و گفت: ادامه برگزاری کارگاه‌های آموزشی یکی دیگر از برنامه‌های بنیاد در سال جدید خواهد بود که تاکنون چهار دوره آن برگزار شده و قطعا در سال جدید ادامه خواهد داشت.

سخنگوی بنیاد رادی در پایان بیان کرد: همچنین با جدیت به دنبال رایزنی و جذب حامی مالی برای برگزاری همایش ملی رادی‌شناسی در سال ۹۴ هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز