خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت نام کارگاه آموزشی کُمِدی خلاق در مرکز تئاتر مولوی

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۵۲۲

کارگاه آموزشی بلند مدت کمدی خلاق به مدت سه ماه و به سرپرستی کورش نریمانی و دیگر اساتید برجسته تئاتر کمدی از نیمه فروردین تا پایان مردادماه سال ۹۴ در مرکز تئاتر مولوی برگزار می‌شود.

مرکز تئاتر مولوی کارگاه آموزشی بلندمدت " کمدی خلاق " را به سرپرستی کورش نریمانی برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، در پی راه‌اندازی دفتر تئاتر کمدی جوان در تالار مولوی و در راستای شناسائی و آموزش استعدادهای جوان بازیگری و کارگردانی در حوزه تئاتر کمدی و نیز تولید و اجرای مستمر نمایش‌های کمدی؛ کارگاه آموزشی بلند مدت کمدی خلاق به مدت سه ماه و به سرپرستی کورش نریمانی و دیگر اساتید برجسته تئاتر کمدی از نیمه فروردین تا پایان مردادماه سال ۹۴ در مرکز تئاتر مولوی برگزار می‌شود.

مدت این کارگاه ۲۴ جلسه و ظرفیت پذیرش آن محدود به ۳۰ نفر است و متقاضیان پس از شرکت در آزمون ورودی و تأیید سرپرست کارگاه می‌توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند. تشکیل گروه‌های جوان و تخصیصی تئاتر کمدی، تولید و اجرای عمومی نمایش‌های کمدی با حضور شرکت کنندگان در کارگاه و با کارگردانی اساتید این حوزه و اعطای گواهینامه پایان دوره از مرکز آموزش دانشگاه تهران از جمله اهداف و برنامه‌های این دوره آموزشی است.

علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۲۴ اسفندماه برای ثبت‌نام از ساعت ۱۳ الی ۱۸ به مرکز تئاتر مولوی واقع در خیابان ۱۶آذر، شماره ۱۶، اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۱۱۱۲۲۸۰ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز