خبرگزاری کار ایران

پرستو علی‌نسب به ایلنا خبر داد:

اجرای نمایش «اسب‌های پشت پنجره» متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۸۶۵

این نمایش از حدود ده روز قبل اجرای خود را در تماشاخانه سه نقطه آغاز کرد اما با گذشت مدتی به دلیل تعهد اندک بعضی از بازیگران گروه و ایجاد برخی نابسامانی‌ها؛ از ادامه کار بازماند.

اجرای نمایش «اسب‌های پشت پنجره» در تماشاخانه سه نقطه با تصمیم کارگردان متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرستو علی‌نسب؛ کارگردان نمایش «اسب‌های پشت پنجره» در توضیح دلایل تصمیم خود برای توقف این اجرا گفت: مهمترین دلیلی که موجب شد به این نتیجه برسم تفاوت شرایط پیش از اجرا و پس از آغاز اجرای عموم بود. تجربه من در شیوه انتخاب عوامل به اضافه زمان صرف شده برای تمرین‌ گروه در کنار یکدیگر از جمله مسائلی بودند که الزام بازنگری را بوجود آورد؛ به همین دلیل در شرایطی که دکور و سالن اجرا آماده بود؛ از ادامه کار چشم‌پوشی کردم.

این کارگردان جوان تصریح کرد: امروز با پشت سر گذاشتن تمرین‌ها و تجربه یک هفته اجرای عموم به این نتیجه رسیدم که علاقه افراد یا استعداد آنها نمی‌تواند به عنوان ملاک قطعی انتخاب افراد تلقی شود. به هر حال خلقیات افراد حاضر در گروه شرایط متفاوتی را بر کار حاکم می‌کند که موجب ادامه یا تعطیلی نمایش خواهد شد و انتخاب‌های من باید با دقت بیشتری انجام می‌شد.

علی‌نسب با تاکید بر اینکه نوک پیکان انتفاد را به سوی خود گرفته است نه عوامل گروه؛ خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم نیاز نیست کارگردان گاهی با بعضی مسائل کنار بیاید چون اگر طرف مقابل درکی از این همراهی نداشته باشد قطعا قدر این همدلی را نمی‌داند و چنین روحیه‌ای در گروه حاکم نمی‌شود. به همین دلیل در آینده به مسئولیت‌پذیری و تعهد حرفه‌ای عوامل توجه بیشتری خواهم داشت.

کارگردان نمایش «اسب‌های پشت پنجره» با بیان اینکه فعلا مشخص نیست این نمایش بار دیگر به صحنه می‌آید یا خیر؛ اظهار کرد: شاید مهمترین عاملی که موجب شد تصمیم بگیرم اجرا متوقف شود؛ علاقه بسیار زیادم به نمایش‌نامه و دلسوزی برای متن بود. شاید اگر تجربه بیشتری داشتم چنین اتفاقاتی نمی‌افتاد و کار به هر ترتیب پیش می‌رفت.

نمایش «اسب‌های پشت پنجره» از حدود ده روز قبل اجرای خود را در تماشاخانه سه نقطه آغاز کرد اما با گذشت مدتی به دلیل تعهد کم بعضی از بازیگران گروه و ایجاد نابسامانی‌هایی از ادامه کار بازماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز