خبرگزاری کار ایران

آغاز نمایش‌نامه‌‌ خوانی‌‌های تماشاخانه باران

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۰۱۴

نمایش‌نامه‌ خوانی‌های اسفند ماه تیاتر باران با نمایشنامه «هاروی» به کارگردانی ملودی آرام‌نیا آغاز می‌شود.

تماشاخانه تیاتر باران که با دو نمایش «آخرین نامه» و «سیستم گرون هلم» تا ۱۰ و ۱۴ اسفند ماه میزبان علاقمندان خواهد بود نمایشنامه خوانی های اسفند ماه را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، «زمستان خوانی» به سرپرستی پیام دهکردی، نمایشنامه خوانی «هاروی» به کارگردانی ملودی آرام‌نیا، «خانه برنارد آلبا» به کارگردانی نسیم ادبی و «باغ وحش شیشه‌ای» به کارگردانی سید علی اصغر حسینی در تماشاخانه تیاتر باران خوانش می‌شوند.

نمایشنامه خوانی «هاروی» به کارگردانی ملودی آرام نیا ۸ اسفند به نفع خیریه لبخند در تماشاخانه باران خوانش می‌شود. در این نمایش‌نامه خوانی سارا افشارا، بهرام افشاری، مهدی بوسلیک، ستاره پسیانی، آنکیدو دارش، بهاره رهنما، کاظم سیاحی، رامین سیار دشتی، هوتن شکیبا، مینا کریمی جبلی و محمد ولی زادگان به ایفای نقش می‌پردازند.

«زمستان خوانی» با سرپرستی و طراحی پیام دهکردی ۱۶ اسفند ماه در تیاتر باران خوانش می‌شود. پیام دهکردی در همین زمینه گفت: با توجه به اینکه فعالیت‌های هنری در کشور بعد از مدتی تعطیل می‌شوند و جوانان تئاتری علاقه‌مند به جشنواره «امید» نیز نگران رخ دادن چنین اتفاقای برای جشنواره بودند، تصمیم گرفتم تا در روز ۱۶ اسفندماه سال جاری پرفورمنسی را به عنوان یادمان جشنواره روی صحنه ببرم.

دهکردی با بیان اینکه اجرای این یادمان نشان می‌دهد که جشنواره تئاتر «امید» تعطیل نشده و سال آینده برگزار خواهد شد، افزود: طی توافقاتی که با تماشاخانه تیاتر باران داشتیم، روز ۱۶ اسفندماه سال جاری و در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰ این پرفورمنس که با حضور ۱۰ بازیگر جوان تئاتر اجرا می‌شود، روی صحنه می‌رود.

وی درباره پرفورمنس مدنظر برای اجرا در تماشاخانه باران توضیح داد: «زمستان خوانی» نام این پرفورمنس است که بر اساس چندین نمایشنامه از نمایشنامه نویسان داخلی و خارجی و با رویکردی کارگاهی، با سرپرستی من تولید شده است.

«باغ وحش شیشه‌ای» به کارگردانی سید علی اصغر حسینی و با حضور بازیگرانی نظیر امین غلامی٬ ‌حمیده فراقی٬ داوود شهریان٬ شکیبا بهری٬ ونوس رستمی، هلیا مهدی‌خانی و امیرحسین جلالی ۹ اسفند ماه خوانش می‌شود.

«خانه برنارد آلبا» به کارگردانی نسیم ادبی نیز ۲۳ اسفند ماه با حضور بازیگران مطرح زن خوانش می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز