خبرگزاری کار ایران

یادداشت‌های شخصی یک سرباز در فرهنگسرای فردوس نقد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۸۸

صدویکمین جلسه «با هم بخوانیم» در فرهنگسرای فردوس، از ساعت ۱۶ روز یکشنبه، به خوانش، نقد و بررسی کتاب «یادداشت‌های شخصی یک سرباز» نوشته دیوید سالینجر اختصاص دارد.

ایلنا: مجموعه داستان «یادداشت‌های شخصی یک سرباز» نوشته دیوید سالینجر با حضور جمعی از کار‌شناسان و علاقه‌مندان این حوزه روز یکشنبه، ۲۱مهر در فرهنگسرای فردوس، خوانش و نقد می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، صدویکمین جلسه «با هم بخوانیم» در فرهنگسرای فردوس، از ساعت ۱۶ روز یکشنبه، به خوانش، نقد و بررسی کتاب «یادداشت‌های شخصی یک سرباز» نوشته دیوید سالینجر اختصاص دارد.

سالینجر در سال ۱۹۱۹ در منهتن نیویورک از پدری یهودی و مادری مسیحی به دنیا آمده است. مدتی را در اروپا گذراند و در سال ۱۹۳۸ هم‌زمان با بازگشت‌اش به آمریکا در یکی از دانشگاه‌های نیویورک به تحصیل پرداخت اما آن را نیمه‌تمام‌‌ رها کرد.

نخستین داستان سالینجر به نام «جوانان» در سال ۱۹۴۰ در مجله استوری به چاپ رسید. چند سال‌ بعد(در سال‌های ۱۹۴۵ و ۱۹۴۶) داستان ناتور دشت به شکل دنباله‌دار در آمریکا منتشر و سپس در سال ۱۹۵۱ روانه بازار کتاب این کشور و بریتانیا شد.

«ناتور دشت» به عنوان نخستین کتاب سالینجر، طی مدت کمی برای او شهرت و محبوبیت فراوان به همراه آورد و بنگاه انتشاراتی «راندم هاوس» در سال ۱۹۹۹ آن را به عنوان شصت و چهارمین رمان بر‌تر قرن بیستم معرفی کرد. این رمان پرطرفدار وی در نقد جامعه مدرن غرب و خصوصا آمریکا نوشته شده‌ است.

فرهنگسرای فردوس در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعداز چهارراه مخابرات واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز