خبرگزاری کار ایران

اعترافات یک رمان‌نویس جوان نقد می‌شود

کد خبر : ۱۱۷۱۵۵

در نشست هفتگی شهر کتاب؛ روز چهاردهم آبان؛ کتاب «اعترافات یک رمان‌نویس جوان» با حضور کارلو چرتی، مصطفی مستور، محمدحسن شهسواری و مجتبی ویسی نقد و بررسی می‌شود.

ایلنا: امبرتو اکو، فیلسوف، نشانه‌شناس و نویسندهٔ مشهور ایتالیایی است که از حوزهٔ علمی وارد حوزهٔ ادبی شده است. کتاب «اعترافات یک رمان‌نویس جوان» مجموعه مقالات اکو درباره‌ی نویسندگی است و تحشیه‌ای است بر متن رمان‌نویسی او. این تحشیه اما در مواردی از خود متن فرا‌تر می‌رود و تصویری هم‌زمان از اکوی رمان‌نویس و نظریه‌پرداز را به خواننده می‌نمایاند و بنیان‌های فکری، الگوهای نوشتاری و دلبستگی‌های او را در مقابل ما می‌گستراند. او انگار در این کتاب، خودِ نویسنده‌اش را زیر میکروسکوپ خودِ محقق‌اش گذاشته و به بررسی آن پرداخته است.

به گزارش ایلنا، این کتاب به قلم مجتبی ویسی به فارسی ترجمه و به همت انتشارات مروارید انتشار یافته است.

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه چهاردهم آبان ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی کتاب «اعترافات یک رمان‌نویس جوان» اختصاص دارد که با حضور کارلو چرتی، مصطفی مستور، محمدحسن شهسواری و مجتبی ویسی در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر(بخارست)، نبش کوچهٔ سوم برگزار می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز