خبرگزاری کار ایران

واکنش افشین علاء به یک خبر:

عمر سیاسی ناطق‌نوری به اتمام نرسیده است!

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۴۰

جناب آقای ناطق! عمر سیاسی شما نه تنها تمام نشده که در مرحله حساس کنونی به یکی از فرازهای حیاتی خود رسیده است. همگان شما را به انصاف و اعتدال و جوانمردی در عرصه سیاست می‌شناسند.

ایلنا: اخیرا خبری در مطبوعات مبنی بر به پایان رسیدن عمر سیاسی ناطق نوری مطرح شد. این خبر واکنش برخی را دربرداشته، ازجمله افشین علاء.

به گزارش ایلنا، این شاعر طی یادداشتی ضمن رد این ادعا، مواضع خود را در این باره اظهار داشته که در ادامه خواهید خواند:

«اخیراً از قول آقای ناطق نقل شده که عمر سیاسی ایشان به پایان رسیده است با همه احترام و اعتمادی که سال‌هاست به ایشان دارم از جناب ناطق خواهش می‌کنم که استثنائا تشخیص این امر را به دیگران واگذار کنند، این دیگرانی که می‌گویم شامل طیف وسیعی از دلسوزان ملت و نظام می‌شود، از سیاسیون گرفته تا اهالی فرهنگ.

جناب آقای ناطق! عمر سیاسی شما نه تنها تمام نشده که در مرحله حساس کنونی به یکی از فرازهای حیاتی خود رسیده است. همگان شما را به انصاف و اعتدال و جوانمردی در عرصه سیاست می‌شناسند اما از آنجایی که من و خانواده‌ام به دلیل همشهری بودن از کودکی با شما و خاندان ناطق محشور بوده‌ایم و شناخت بیشتری از شما دارم به خودم حق می‌دهم که بیش و پیش از دیگران به جنابعالی یادآوری کنم عرصه سیاسی کشور هنوز آنقدر مشکل دارد که به شما نیاز داشته باشد. شاید درباره تصدی امور اجرایی حق داشته باشید که پرهیز کنید اما حضور و نقش آفرینی شما در عرصه سیاست نه فقط لازم که واجب است.

درست است که با روی کار آمدن دولت جدید امید‌های فراوانی به وجود آمده اما کیست که نداند تا تحقق این امید‌ها چه راه دشواری پیشرو داریم؟ برای پیمودن این راه دشوار لطفا پشت تحول خواهان و دلسوزان نظام را خالی نکنید، اگر چه بی‌مهری کم ندیده‌اید. هم از اصلاح طلبان و هم از اصولگرایان، چه آنهایی که سال ۷۶ به بهانه تعلق خاطر به سید بزرگوارمان خاتمی عزیز به شما تاختند و چه آنانی که در سال‌های پیش به بهانه تبعیت از ولایت به شما بی‌حرمتی کردند و جالب آنکه شما در همه حال مورد وثوق و لطف هر دو این بزرگواران بوده و هستید. به راستی در عرصه سیاسی کشور کدام چهره با شاخصه‌هایی که شما دارید، سراغ داریم؟ شما هم یار نزدیک و مورد اعتماد امام بودید و هم رهبری کنونی نظام، شما هم ریش سفید و شیخ اصولگرایانید و هم ملجا و مشاور و خیرخواه اصلاح طلبان، هم در میان نخبگان و روشنفکران خوش نامید و هم به آداب طلبگی و روضه و منبر پایبند مانده‌اید.

۳۵ سال است که هم نقاط قوت و ضعف نظام را می‌شناسید و هم ضرورت‌های تعامل با جهان را می‌دانید. ظرایف و دقایق فراوان دیگری هم در شخصیت شما هست که با معاشرت و هم نشینی مستمر باشما شناخته خواهد شد، که خوشبختانه من توفیقش را داشته‌ام. پس در این آشفته بازار سیاست، فرهنگ و اقصاد حالا حالا‌ها به شما نیاز داریم.

پیری هم که خودتان می‌دانید وصله ناجوری است که به شما نمی‌چسبد! همین چند روز پیش بود که نسخه ورزشی برای سلامتی من که جای پسرتان هستم پیچیدید، پس بهانه‌ای نمی‌ماند. از این گذشته شما، هاشمی، خاتمی، سید حسن خمینی و بزرگانی از این دست متعلق به خودتان نیستید.

راه دشوار تحقق حکومت برازنده شیعه هنوز ادامه دارد. راهی که امام پیش پای شما گذاشت و رهبری کنونی انقلاب نیز برای تدوام آن به یاران برازنده‌ای چون شما نیاز دارد. لطفا اعلام خستگی و بازنشستگی نکنید، هنوز تا ارائه تصویری برازنده از حکومت پیروان اهل بیت فاصله زیادی داریم.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز