خبرگزاری کار ایران

با ترجمه منصوره وحدتی‌احمدزاده؛

تازه‌ترین اثر خالد حسینی به بازار می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۵۶

مترجم: خالد حسینی با باریک‌بینی ضمن ارائه تصویرهایی زیبا و درخشان از طبیعت و وضعیت­‌ها، عرصه­‌ی وسیع و عمیقی از عواطف، احساسات، منش­‌ها و حتی رذایل بشری را پیش چشم خواننده می­‌آورد.

ایلنا: " و کوه‌ها طنین انداز شدند " نام آخرین رمان خالد حسینی(نویسنده‌ی سرشناس افغان) است که بلافاصله پس از انتشار، نظر ناشران و مترجمان ایرانی را به خود جلب کرد. در این راستا، منصوره وحدتی‌احمدزاده ترجمه‌ی خود را به زودی با انتشارات پارمیس به بازار می‌آورد.

وحدتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درمورد خالد حسینی و آثارش توضیح داد: خوانندگان فارسی زبان با دو اثر خالد حسینی " بادبادک باز " و " هزار خورشید تابان " آشنایی دارند، اما بدون تردید " و کوه‌ها طنین انداز شدند " که سومین اثر این نویسنده­‌ی افغانی تبار است، برجسته­‌ترین رمان اوست.

وی افزود: این کتاب شامل ۹ فصل است که هریک را یکی از شخصیت­‌ها روایت می­‌کند. در این رمان علاوه بر اتفاقات حیرت­‌انگیز و بی­‌نهایت جذاب که نتیجه­‌ی واقعیات دردناک جامعه­‌اند، شیوه شخصیت پردازی بسیار ممتاز است، به ویژه بی‌آنکه نویسنده مستقیماً وارد مباحثهستی شناختی، جامعه شناختی، روانشناختی و… شود کنش­‌ها و واکنش­‌های شخصیت­‌ها را به خوبی نشان داده است.

وی ادامه داد: گذشته از این­‌ها ضمن ارائه­‌ی تصویرهایی زیبا و درخشان از طبیعت و وضعیت­‌ها، عرصه­‌ی وسیع و عمیقی از عواطف، احساسات، منش­‌ها و حتی رذایل بشری را به پیش چشم خواننده می­‌آورد.

وحدتی درمورد وضعیت این کتاب اظهار داشت: مجوز کار آمده درحال حاضر مراحل چاپ و صحافی را پشت‌سر می‌گذارد و به زودی به بازار خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز