خبرگزاری کار ایران

بررسی تازه‌ترین اشعار عاشورایی در باشگاه شب شعر فرهنگسرای رازی

کد خبر : ۱۲۰۲۸۰

باشگاه شب شعر فرهنگسرای رازی جلسه هفته آینده خود را که شنبه ۲۵ آبان ماه برگزار می‌شود، به موضوع محرم اختصاص داده است.

ایلنا: باشگاه شب شعر فرهنگسرای رازی جلسه هفته آینده خود را که شنبه ۲۵ آبان ماه برگزار می‌شود، به موضوع محرم اختصاص داده است.

به گزارش ایلنا، در این جلسه که با حضور محمدرضا سهراب‍ی‌‌نژاد برگزار می‌شود، تازه‌ترین اشعاری که در وصف واقعه کربلا و عاشورای حسینی سروده شده است، مورد بررسی قرار می‌گیرند.

این باشگاه هر هفته شنبه‌ها با موضوعات متفاوت ساعت ۱۷ در فرهنگسرای رازی برگزار می‌شود.

محمدرضا سهرابی‌نژاد از سال۱۳۵۲ به سرودن اشعار پرداخته و شعرهای او تاکنون به صورت پراکنده در نشریات، جُنگ‌های ادبی و… گردآوری شده و انتشار یافته است.

وی به غیر از سرودن شعردر زمینه‌ نوشتن مقاله و نمایشنامه نیز فعال است و مسئولیت صفحات شعر روزنامه‌های جمهوری اسلامی، اطلاعات هفتگی و ماهنامه‌کیهان فرهنگی و داوری جشنواره شعر فجر را در کارنامه ادبی خود دارد.

علاقمندان برای بهره‌مندی از این نشست‌های رایگان می‌توانند به نشانی میدان قزوین خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، ساختمان آموزش فرهنگ سرای رازی مراجعه کرده یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۵۵۴۰۹۵۴۹ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز