خبرگزاری کار ایران

پوستر یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۶۲

تاکنون بیش از ۴۳۰ ناشر برای حضور در یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان اعلام آمادگی کرده‌اند و افزایش این تعداد از ناشران پس از پایان فراخوان به صورت موردی خواهد بود.

ایلنا: ‌ پوستر یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان(اهدای کتاب به مدارس تهران با انتخاب مدیران آموزشگاهها) که از ۳ تا ۹ آذر ماه در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود؛ رونمایی و توزیع شد.

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه که در آستانه یازدهمین دوره برگزاری خود قرار دارد؛ می‌کوشد به عنوان نمادی از تعامل میان نهادهای متولی علم و فرهنگ پلی میان خانواده و مدرسه ایجاد کند تا بخشی از دین خود در حوزه تعلیم و تربیت را به اصحاب آن ادا کرده باشد.

بر اساس آخرین آمار، تاکنون بیش از ۴۳۰ ناشر برای حضور در یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان اعلام آمادگی کرده‌اند و افزایش این تعداد از ناشران پس از پایان فراخوان به صورت موردی خواهد بود.

همچنین بیش از ۱۹ هزار عنوان کتاب به دبیرخانه نمایشگاه کتاب یاد یار مهربان ارسال شده است.

نمایشگاه یاد یار مهربان سوم تا نهم آذر ماه از ساعت ۸ الی ۱۶ در محل باغ کتاب تهران به نشانی بزرگراه شهید حقانی(غرب به شرق)، ‌ بعد از ایستگاه مترو شهید حقانی، ورودی اراضی عباس آباد، جنب کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز