خبرگزاری کار ایران

یاد یار مهربان به یاری مدارس حاشیه تهران می‌رود

کد خبر : ۱۲۱۷۴۹

دارس تهران براساس جدول زمان بندی حضور مناطق مختلف آموزش و پرورش شهر تهران باید به نمایشگاه مراجعه و اعتبار اهدایی استفاده کنند.

ایلنا: اگر مدارس شهر تهران در یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان که سوم تا نهم آذر ماه در باغ کتاب برگزار می شود بر اساس زمان بندی در نظر گرفته شده برای مناطق مختلف آموزش و پرورش به نمایشگاه مراجعه نکنند و از اعتبار خود بهره نبرند این اعتبار به مدارس حاشیه تهران اختصاص می یابد تا این مدارس که وضعیت ضعیف تری در بخش کتابخانه ای دارند تجهیز شوند.

به گزارش ایلنا و به نقل از ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان، در این نمایشگاه که با حضور ناشران مکتوب کشور برگزار می شود همچون سالهای گذشته به همه مدارس شهر تهران در هر یک از مقاطع تحصیلی اعم از دولتی و غیردولتی اعتباری اختصاص می یابد که می توانند در خلال بازدید از نمایشگاه، نسبت به انتخاب کتب مورد نیاز واحد آموزشی خود به صورت رایگان اقدام کنند.

این امکان برای کلیه مدارس و مدیران فراهم شده است تا اطلاعات تکمیلی مورد نیاز از جمله فهرست ناشران شرکت کننده در نمایشگاه، لیست کتابهای مورد تایید واصله به دبیرخانه نمایشگاه همراه با قیمت و موضوع و مخاطب مربوط را از طریق مراجعه به پایگاه www. yym. ir مشاهده کنند. در این پایگاه تسهیلات لازم برای جستجوی انواع کتب و موضوعات مورد نیاز و تهیه نسخه چاپی فهرست منتخب توسط مدارس وجود دارد.

مدارس تهران بر اساس جدول زمان بندی حضور مناطق مختلف آموزش و پرورش شهر تهران باید به نمایشگاه مراجعه و اعتبار اهدایی استفاده کنند. در دو روز آخر نمایشگاه بررسی می شود که چه تعداد از مدارس در موعد مقرر به نمایشگاه مراجعه نکرده و از اعتبار خود استفاده نکرده اند. در نهایت اعتبار این مدارس به مدارس حاشیه نشین اختصاص می یابد تا صد در صد اعتبارات جذب شود.

بر اساس آمار در دهمین نمایشگاه یاد یار مهربان ۹۲ درصد مدارس تهران به نمایشگاه مراجعه کردند و از اعتبار خود بهره بردند. اعتبار ۸ درصد مدارسی نیز که به نمایشگاه مراجعه نکردند به مدارس حاشیه تهران که اتفاقا از امکانات کتابخانه ای خوبی نیز برخوردار نیستند اختصاص یافت.

یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان(اهدای کتاب به مدارس تهران با انتخاب مدیران آموزشگاهها) از ۳ تا ۹ آذر ماه در باغ کتاب تهران برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز