خبرگزاری کار ایران

برنامه های ترویجی حوزه کتاب در نمایشگاه یاد یار مهربان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۲۰

برنامه های ترویجی حوزه کتاب در سه بخش سخنرانی ها و همایش ها، رادیو کتاب و شبکه پنج سیما در ایام برگزاری نمایشگاه انجام می شود.

ایلنا؛ یاد یار مهربان، برنامه های ترویجی حوزه کتاب در سه بخش سخنرانی ها و همایش ها، رادیو کتاب و شبکه پنج سیما در ایام برگزاری نمایشگاه انجام می شود.

به گزارش ایلنا؛ در بخش سخنرانی ها و همایش ها روز سه شنبه پنجم آذر ماه ساعت ۱۴ سخنرانی علی حاجی شمسایی با موضوع «نقش کتابخوانی در آگاهی نسل آینده در پرتو چشم انداز ۱۴۰۴»، روز چهارشنبه ششم آذر ماه ساعت ۱۴ سخنرانی زهرا اباذری با موضوع «آثار فرهنگی – اجتماعی مطالعه کودکان و نوجوانان در مسیر پیشرفت اسلامی - ایرانی جامعه» و روز پنج شنبه هشتم آذرماه ساعت ۱۴ سخنرانی با موضوع «تاثیر قصه گویی در ایجاد علاقه مندی کودکان به کتاب و کتابخوانی» توسط مصطفی رحماندوست انجام خواهد شد.

استودیوی شبکه پنج سیما در طول ساعات برگزاری نمایشگاه به صورت مستمر و در قالب برنامه های روزانه و همچنین ویژه برنامه های نمایشگاه، اطلاعات و اخبار نمایشگاه یاد یار مهربان را روی آنتن این شبکه می برد.

همچنین استودیوی رادیو کتاب نیز در طول ساعات نمایشگاه تمامی رویدادها و برنامه های ترویجی حوزه کتاب را پوشش می دهد.

یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان سوم تا نهم آذرماه توسط موسسه نشر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز